یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ

میخورم غم...


طرح نوشت: امسال ک قسمت نشد ولی دعا کنید سال دیگه اربعین حرم باشم....


دل نوشت:چه کسی میداند فراق به چه معناست؟

چه کسی میداند معنایه واقعی جامندن را؟

ما که یک ماه با هم سیاهی زدیم،باهم سینه زدیم،با هم حسین حسین گفتیم،با هم اشک ریختیم...

حال پیاده رویش برایه شما حسرتش برایه ما؟

پاهایه تاول زده اش برایه شما و دل تاول زده اش برایه ما؟

دیدن پرچم عباس(ع) و گنبد حسین (ع) برایه شما،عکس و حسرتش برایه ما؟

باشد!اشکالی ندارد.... کرب و بلا مال خوب ها.


میخورم غم و به دلم میگویم

تو اگر بد نبودی حرمت میبردند....

نظرات  (۶)

سلام

خیلی عالیه . . .

منم امسال خیلی دلم هوای کربلا رو کرده

ایشالا خدا ی روز قسمت کنه  برید

برا ما هم دعا کنید

خیلی عالیه این جمله

پاهای تاول زد برای شما و دل تاول زده برای ما

خدا قوت

سلام داداش خوبی .عالیه داداش انشاالله ک بری کربلاواس ماهم دعاکن. 
من با کوثر موافقم bravo bravo my brother
شب یلدا تحریم...
این صدای نفس شیعه اثنی عشری است
به چه‌معنا شادی؟
به چه معنا خنده؟
عمرمان صرف شده.
پای یک مشت خُراف...
پای یک مشت جفنگ...
که سر ثانیه ای که بلند است امشب
سر کنم قهقه ای
زینب از راه رسیده خسته...
بس که سیلی خورده
بس که با صورت خود.
سپر از بهر یتیمان برادر بوده
شب یلدا تحریم...
چون که فردا روزش...
جگر خون حسن.
در میان تشت است
و در آن نزدیکی است
سینهٔ سرخ عطش بارِ رضا در مشهد
شب یلدا تحریم...
بحث غیرت که شود هیئتیان داغ کنند
آخرین اخطارم...!!!!!
شب یلدا تحریم...
۰۱ دی ۹۳ ، ۰۳:۴۶ سیده سما
سلام.
ایام رو تسلیت می گم.
ان شالله سال بعد اربعین کربلا باشید.
پاسخ:
ممنونم

۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۱ م.عـبآس زادھ
ســلآم عــالـے بود❥


اگہ با تـبادل لیـنک موافقے حتمـا بھم خبر بدھ

www.saheb-alzaman313.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی