یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ

بازگشت...

سلام


اول: تسلیت میگم رحلت جانگداز پیامبر و شهادت دو امام غریبمان را

دوم: این عید رو به همتون تبریک میگم

و در آخر من اووووومدم خوش اوووووووومدم


خوش حالم که دوباره به جمعتون برگشتم   و دوست من همیشه یادت باشه به خدا نگی مشکل بزرگی دارم به مشکل بگو خدای بزرگی دارم.


البته من امسال کنکور دارم دیر به دیر بروز میکنم

بازم ببخشید....

نظرات  (۳۹)

سلام خیلی خوشالم برگشتید............
نبودید جاتون خالی بود................
پاسخ:
ممنونم جای شما هم خالی بود
۱۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۶ احساسات نامحسوس
سلامــــــــــــــــــــــــــــ
ممنون که اومدی.
جای شما خالی بود

پاسخ:
ممنونم
۱۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۵ آنتی زیون
سلام
خوش اومدید .
موفق و برقرار باشید .
پاسخ:
ممنونم
به همچنین
خوش اومدید.
انشاالله در کنکورتونم هم موفق باشید
سلام
ماشالله چ خوشتیپ!
بزنم ب تخته
انشالله که موفق باشی مخصوصا تو کنکور
پاسخ:
چشمم نزنی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خوش اومدین
در پناهش موفق و موید باشین
یاعلی و التماس دعا
۱۳ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۸ چادرخاکی
سلام خوش اومدید
انشالاموفق باشیدوپیروز
۱۴ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۷ پرسش و پاسخ
سلام
خیلی خوش برگشتین...
موفق باشید... ان شاءالله
سلام
چشم ما روشن
خیلی خوش آمدی
چفیه ی قشنگی داری...
۱۴ دی ۹۲ ، ۰۰:۵۷ حسین (مسیحا)
سلام آقا خوشتیپه
خوش اومدی
۱۴ دی ۹۲ ، ۰۸:۳۶ یعقوب کربلا

سلام
به روزم با حرف حسابی
با فتنه گران..

یاعلی

سلام

آخی کنکوری هستی ان شاا... که موفق باشی وآفرین که برگشتی..

التماس دعا...

یاعلی

۱۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۹ یه یارویی
بلاخره برگشتی؟؟؟
حالا هیشکیم منتظرت نبود...
چقد زشتی اه اه ادم ب این زشتی اصن داریم
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۳۵ دلـــــــــــــــــــــــداده

سلام ممنون که بهم سر زدید خیلی خوش حال شدم بازم سر بزنید

 

منم خوشحالم اومدید

اصلا به عکستون نمیاد بخوای کنکور بدی عینهو بچه دبیرستانیهایی

پاسخ:
خب  دبیرستانی ام دیگه رشته کامپیوتر فنی ما پیش نداریم
سلام همشهری خوش اومدی
کدوم مدرسه ای؟
پاسخ:
سلام
ممنونم
مدرسه دکتر حسابی
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۰ معراج شهداء
سلام علیکم؛

امروز به عشاق حسین، زهرا دهد مزد عـــــــــزا

یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا

یک عده را مشهــــــد برد، یک عده را دیدار حــج

باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فـــــــــــــرج

حلول ماه ربیع الاول مبارک

التماس دعای فرج

یاعلی ع
سلام دوست بزرگوار
حلول ماه ربیع بر شما مبارک !
شما رو دعوت میکنم به مطالعه پست جدید بنده  و مشاهده پوستر جدید ،
خوشحال میشم از انتقادات و نکته نظر های جنابعالی بهره ببرم ....

خیلی ممنون :)
تخریبچی - takhribchi.ir
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۸ علیرضا فلاح

سلام اگه دوست داری وبلاگ ما رو لینک کن خبر بده تا منم وب شما رو لینک کنم
ممنون از وبلاگ خوبتون اجرکم عند الله
حلقه صالحین شهید فهمیده
سلام بر برادرکوچک

برادر کوچک، خوش اوووومدیددددددد


بعله بعله خوش اومدی پسرم....
پاسخ:
پسرم؟؟؟
دیگه اینقدر کوچیک نیستیم والا

۱۶ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۰ طاها ریحانی
ستادی با شاگرد خود از میان جنگلی می گذشت. استاد به شاگرد جوان دستور داد نهال نورسته و تازه بار امده ای را از میان زمین برکند.

جوان دست انداخت و براحتی ان رااز ریشه خارج کرد.پس از چندقدمی که گذشتند٬ به درخت بزرگی رسیدند که شاخه های فراوان داشت .استاد گفت:این درخت راهم از جای بر کن.
جوان هرچه کوشید ٬نتوانست.استاد گفت:
بدان که تخم زشتی ها مثل کینه ٬حسدو هرگناه دیگر هنگامی که در دل اثر گذاشت٬ مانند ان نهال نورسته است ٬ که براحتی می توانی ریشه ان رادر خود برکنی٬ولی اگر ان را واگذاری٬بزرگ و محکم شودو همچون ان درخت در اعماق جانت ریشه زند.پس هرگز نمی توانی انرا برکنی و ازخود دور سازی.

ارادتمند. ریحانی
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۸ تنها دلشکسته

سلام

خوش اومدید...

موفق باشید.

۱۶ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۲ تـــا به تـــا
سلام

حضرت یوسف بارها به خود می گفت که آیا با وجود برادران تنومندی که من دارم کسی جرأت آسیب زدن به من را خواهد داشت؟

وقتی برادرانش او را به چاه انداختند فهمید جز خدانباید به کسی امید داشته باشد

=======================

به دیدن وبلاگ ما هم بیایید

یادم رفت
لوگوت ها خیلی خیلی عالی شده
آفرین
استادی دیگه چی بگم ؟؟؟

سلام

خوش اومدین

موفق باشین وسربلند

سلام . 
تمام طرح ها رو با دقت مشاهده کردم . . .
 با این که دلمان طیب نیست و طیب الله باید از دل طیب بیرون بیاید  . . . اما واقعا  طیب الله 

خداوند به شما جزای خیر عطا فرماید . والله ولی التوفیق
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۸ کیمیای وصال
سلام و درود
ممنونم از حضورتون.
وبلاگتون رو قبلا دیده بودم ولی کامنت نذاشته بودم، طرح هاتون زیبا هستند، ممنون بابت وقتی که می زارید. اجرتون با حضرت حق.
ان شاءالله که در کنکور از برترین ها باشید.
التماس دعا
یاحق.

سلام  محمد باقر عکستون خیلی خوشگله مواظب باشین که چشمتون نزنن البته من به کسی چشم نمیزنم  . التماس دعا .ایشالله که رتبه خوبی تو کنکور بیارین

خدا قوت جوون
پاینده باشی انشالله
التماس دعا
اپم
چهارهزارنکته باریکترازمو
۱۸ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۹ خادم الشهدا
اپم
خط ولایت
خار چشم دشمنا شماها هستید دیگه
بیشتر فرو برید
اونا اذیت بشن شما لذت ببرید :)
 
۱۸ دی ۹۲ ، ۲۰:۵۶ دلتنگی ابرها ...
هدیه به شما :
حکمت 2 نهج البلاغه : آنکه جان را با طمع ورزى بپوشاند خود را پست کرده، و آنکه راز سختى هاى خود را آشکار سازد خود را خوار کرده، و آن که زبان را بر خود حاکم کند خود را بى ارزش کرده است.

*لینک شدید .
*کنکور خوبی پیش رو داشته باشید .
سلام مطالب قشنگی داشتین

اجرتون با آقا...و ممنون از حضورتون التماس دعا
۱۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۵ عسل شهیدی
وبلاگ زیبایی دارید...
باتبادل لینک وبنر موافقید؟؟؟؟
پاسخ:
نه 
خخخخخخخ
بله موافقیم
۲۰ دی ۹۲ ، ۰۱:۱۷ رضا تائب
:)
موفق و موید باشید انشاالله.
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۰ علیرضا ait20
حس می کنم چهرت اشناست 
۲۲ دی ۹۲ ، ۱۰:۱۸ سیف الدوله

سلام علیکم

 

وبلاگ جالبی دارید

با نواهای خوب

به ما هم سر بزنید.

سلام
لینک شدید.اگرمایل بودین لینک کنید خوشحال میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی