یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ب.ظ

مجموعه پوستر های شکست آمریکا


دوستان ببخشید دیگه وقت زدن طرح رو نداشتم ودر این شرایط دیدم بهترین کاری که میتوانم بکنم پوستر هایی را که

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) زدن روبراتون بگذارم

 

دست نوشت: رهبر انقلاب در دیدار با رئیس‌جمهور و هیئت دولت: مطمئناً آمریکایى‌ها از این مسئله [دخالت نظامی در سوریه] ضرر خواهند کرد؛ همچنان که در عراق و افغانستان ضرر کردند.

 

  

دل نوشت: سربـازان امـریکـایی:آیـا بـ ه تـعـداد خـود تـابـوت بـرای جـنـگ در سـوریـ ه

مـهـیـا کـرده اید؟!

زمـانـ ه،زمـانـ ه غـسـل شـهـادت کـردن اسـت
...!


کاملا باربط: نمیشه گفت دلنوشته  ولی دلنوشته های بنده رو در "دلنوشته های یک آخرالزمانی" بخوانید.


برای مشاهده ی پوستر ها با کیفیت بالا بر روی آنها کلیک کنید


برای دیدن بقیه ی پوستر ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید


منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)


نظرات  (۴۰)

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۴:۴۱ سیّدمیلاد موسوی
درود فراوان؛
تو جنگ که حلوا نمی دن! جنگه و خون ریزی و کشت و کشتار هست؛
بهرتین عملیات، عملیاتیه که با موفقیت انجام بشه و کمترین تلفات نیروهای خودی رو داشته باشه؛
کامیاب باشید؛
بدرود.
سلام
اولاً خدا کنه جنگی پیش نیاد،
ولی اگر هفته ی آینده 4 شنبه (11 سپتامبر) جنگ شروع بشه ، به حول و قوه ی الهی و با یاری امام زمان عج و ارتش سوریه و حزب الله لبنان و ایران و روسیه و چین ، عرض یک روز اسرائیل رو با خاک یکسان خواهیم کرد.
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۰۹ سرباز گمنام
سلام

خیلی جالب بود

موفق باشید
یاعلی
اگه جنگ بشه
امریکا به قبرستون سربازاش تبدیل میشه!!!
سلام
 عکسها همه زیبا...
 به روزم وپذیرای شما.
 یا علی
سلام  زیبا بود به قول امام آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند تا حالا هم که آبرو خودشو برده ؛به هر حال جوونای با غیرت این زمانه تشنگان شهادتند و از هیچ کس به جز خدا نمی ترسند...
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۰ نخلهای سوخته1
رهبرانقلاب:ایستادگیها پایه نظام را مستحکم کرد/ در مصر هم اگر شعار مبارزه با اسرائیل می بود و برای بدست آوردن دل مستکبرین از اصولشان نمیگذشتند،قطعا وضع اینطور نمیشد که دیکتاتور 30ساله آزاد شود و برای آنها که با رأی مردم سر کار آمده اند، احتمال اعدام برود.
سلام
بالامجان تازه اولشه هنوز ادامه دارد 
تا پوسترای بعدی
سلام  عالی 
داد اش ایوالله داری ، گذشتگان ما یکبار امتحان پس دادن و20 را از حضرت زهرا و امام زمان گرفتند.
حالا نوبت ماست که از خانم جانمان حضرت رینب نمره 20 بگیریم وپیش داداش حسینش و داداش عباسش سربلند باشیم
به والله الان این حرفها به دلم امد
سلام و خداقوت اولا  ممنونم که همیشه هستید شرمنده میکنید من رو
دوما طرح ها یکی از یکی بهتر و عالی تر....
موفق و منصور باشید......
التماس دعای خیر
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۴۹ سعید شفیعی علویجه
حله عزیزم خیلی خوب شد
فقط یه توصیه:
برای آپلود فایلای تمرینی از بیان استفاده نکن
الکی حجمت میپره!
یا زهرا
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۳۰ زهرا رستگار
صدقه سر امریکا دورمون آتیشه!!... برد و باخت امریکا مهم نیست!..
مهم ناامنی و کشتار مردم بیگناهه!!

اللهم عجل لولیک الفرج!
سلام....
خیلی عالی بود...
آمریکا در حدش نیست حتی مادربارش فکر کنیم!
سلام آره واقعا پیروزی از آن ماست
بروزم
میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(فاطمه ما ایرانی ها) و روز دختر بر همه دختران بزرگوار و همه عاشقان خاندان عصمت و طهارت مبارک باد

حضرت معصومه یک دختر پر از احساس بود

خواهر شمس الشموس و کوهی از الماس بود

او برای شیعیان مانند زهرای بتول

 عطر او همچون شمیم غنچه های یاس بود

حضرت معصومه چون دُری میان شهر قم

نایب زهرا در ایران بین خلق الناس بود                 

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

عفت و ایمان مرام دختر است/ کل ارزش ها به نام دختر است

   گوش جان بسپار بر گفتار او / دُر و گوهر در کلام دختر است

نم نمک بوی بهاران میرسد
بوی سرسبزی ریحان میرسد
باز دل ها در تلاطم آمده
بار دیگر باز طوفان میرسد
باظهورش در کویر قم ولی
حلم و علم و فضل و عرفان میرسد
عیدی ام شکی ندارم امشب از
سوی آقای خراسان میرسد
مژده ای دادند ای هم میهنان
خواهر سلطان ایران میرسد
شاه بانوی من است و سرخوشم
از بهشتش بوی سوهان میرسد
 
از سر دیوانگی حالم بد است
آرزویم یک سفر قم-مشهد است
 

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۷ خادم الحسین (علیه السلام)
سلام
سپاس از حضورتون
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۸ کرشمه های ترنج

با سلام خدمت شما ممنون که به وبلاگم سر زدید ممنون وبلاگ خوبی دارید با افتخار شمارا لینک کردم

سلام ما خیلی وقتا سر می زنیم !!! 
جالب بود....
خدا قوت
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۹ انـــیـــس آسمونـــــی
سلام.خیلی ممنونم از حضورتون..
وب شما هدف با ارزشی داره..
آهنگ وبتون فوق العاده س..

همیشه آسمونی باشین.
اللهم عجل لولیک الفرج

بپوشانید چشم ای اهل معنا

که آید عصمت باری تعالی

خدا افزوده لطف خود به مردم

که آید حضرت معصومه درقم

 

سلام

ممنون از حضورتون

شما هم وبلاگ خوبی دارید

خوشحال میشم بازم تشریف بیارین و سر بزنید

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۶ منتظر آدینه ها

سلام ممنون  از حضورتون . با افتخار لینک شدید

عنوان وبلاگ ما : جهان در انتظار آخرین منجی اگه خواستید لینک کنید.

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۶ محمد ابراهیم نامدار
سلام
بسیار عالی بود.

یا علی
سلام دوست عزیز. ممنون که از وبم بازدید فرمودید و باعث شدید تا با وب زیباتون آشنا بشم. واقعا عالیه خداقوت ولی یه انتقاد...چرا با نام زیباتون این وب زیبا رو مزین نمیکنید؟؟؟ مشتاقم باهاتون بیشتر آشنا بشم. متشکرم
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۲ خادم الرضا(ع)

سلام
خیلی ممنون که به ما سر زدیدعالی بود 
قسمت شد دوباره بشه بروز کتم
التماس دعا
لبیک یا خامنه ای

۱۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۸ مامان پ رهام گل مامان و باباش
باسلام خدا خیرتون بده وبلاگتون بسییییییییییار زیباست و پراز حس خوب معنویاته.....وبلاگتون یه جورایی بوی غیرت میده.....خدا خیرتون بده......
با اجازه لینکتون میکنم با بازم بیام و بهتون سربزنم
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۱۵ منتظر موعود

[گل] سلام علیکم [گل]

 

[گل] ممنون از حضور و اجازه تون [گل] 

 

 

[گل] نظر لطف شماست [گل]

 

[گل] و ضمناً ما رو از دعا خیر خودتون فراموش نکنید [گل] التماس دعا [گل]

 

[گل] التماس دعای فرج [گل] اللهم عجل لولیک الفرج [گل] ان شاء الله ؛ صلوات [گل]

 

[گل] اللهــــــــــم صل علی محمــــــــــد و آل محمـــــــــــد و عجل فرجهــــــــــم [گل]

فقط این آخری...

salam.

bare aval bud vebetono didam...

veblageton mozayan...

ya ali

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۵ رها پاک سرشت
خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود
ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

جواب ناله ی ما را نمی دهد "دلبر"
خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده
خدا کند که به اخراج ما رضا نشود

مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست
خدا کند که مریضی من دوا نشود

ز روزگار غریبم گشته است معلوم
شفای ما به قیامت بجز رضا نشود...
برای سلامتی شاعر این شعر امام خامنه ای سه صلوات بفرست ....
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۶ رها پاک سرشت
خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود
ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

جواب ناله ی ما را نمی دهد "دلبر"
خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده
خدا کند که به اخراج ما رضا نشود

مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست
خدا کند که مریضی من دوا نشود

ز روزگار غریبم گشته است معلوم
شفای ما به قیامت بجز رضا نشود...
برای سلامتی شاعر این شعر امام خامنه ای سه صلوات بفرست ....
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۶ رها پاک سرشت
خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود
ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

جواب ناله ی ما را نمی دهد "دلبر"
خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده
خدا کند که به اخراج ما رضا نشود

مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست
خدا کند که مریضی من دوا نشود

ز روزگار غریبم گشته است معلوم
شفای ما به قیامت بجز رضا نشود...
برای سلامتی شاعر این شعر امام خامنه ای سه صلوات بفرست ....
سلام داداش 
خیلی میخامت 
شرمنده دیر جواب دادم
البته سرتم شلوغه
بازم سر بزن با معرفت
لوگوی شما هم گذاشتم (تنها کاری که برای حمایت ازت می تونستم انجام بده)

سلام.

از وبلاگتون دیدن کردم.

واقعا فضای زیبا و جهادی ای داره.

خدا قوت...

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۱ منتظر المهدی
سلام
ممنون از شما
وبلاگ بسیار خوبی دارید. تشکر.
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۳ دلبستگی امام زمان عج........... به امام ره و شهداء

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟

گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من .
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۴ دلبستگی امام زمان عج........... به امام ره و شهداء

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟

گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من .
Have you got any exieeprnce? Had to turn the sound down but the chick is fantastic. Wish she’d have pulled a gun out and put the guy out of his misery.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی