یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

SLAUGHTER...


طرح نوشت: بدون شرح


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۹
یک آخرالزمانی

نظرات  (۳۳)

۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۰ بانوی مبارز
متن شعر
بشکن تو سکوت جهان
برخیز و دوباره بخوان
فریاد بزن بی امان:
مرگ بر آمریکا

با سوره والعادیات
با آیه تبت یدا
برخیز و بگو یکصدا:
مرگ بر آمریکا

شور لحظات من است
فریاد حیات من است
رمی جمرات من است:
مرگ بر آمریکا
 
با سوره والعادیات
با آیه تبت یدا
فریاد بزن یکصدا:
مرگ بر آمریکا 

شد کرب و بلا هر کران
نفرین بر کودک کشان
بر حرمله های های زمان
مرگ بر آمریکا

ماییم و راه امام
راه جهاد و قیام
ذلت به ما شد حرام
هیهات من الذله

دشمن کجا تواند
ما را عقب براند
باید جهان بداند
هیهات من الذله

جز راه حق نپوییم
جز کربلا نجوییم
گفتیم و باز گوییم
هیهات من الذله

ما را نبود جز راه امام و شهیدان/ راه ایمان
باشد دلمان مردانه بر آن عهد و پیمان/ تا بُود جان
مردانه به میدان بگو
با یاد شهیدان بگو
با همت و چمران بگو:
مرگ بر آمریکا...

بر لب ما، زمزمه ی یا حسین است/ یا حسین است
بیعت ما، تا به ابد با حسین است/ با حسین است
کل یوم عاشورا
کل ارض کربلا
هیهات مناالذله
مرگ بر آمریکا...
پاسخ:
احسنت
زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی
مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مددی...
زنده باد زند گی او .......  زنده باد زندگی من ،تو ،ما، ...... یک کلام مرگ بر امریکااااااااااااا .... 



۱۰ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۶ نیک سرشت
احسنت...!
توفیقاتتان روزافزون باد...


یا حق.
سلام
مشخصات وبلاگتون روچقدر زیبا نوشتید
سربلند باشید
یاعلی
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۹ حرف دل !...
" گیریم که جنگِ جملی هست ، غمی نیست ...
یک فتنه ی بین المللی هست ، غمی نیست ...
ما تجربه کردیم که در لحظه ی فتنه ...
تا رهبر ما سید علی هست ، غمی نیست " ...
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۶ حسین کریمی
سلام و درود بر شما
سلام
خداقوت
احسنت
۱۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے
+
۱۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۴۲ معبر سایبری فندرسک
سلام. وبتون عالیه. مطالب و طرح ها هم خیلی حرفه ای و قشنگ هست.
همیشه از کارهای خوب استقبال میکنم و دوستدارم به دیگران معرفی کنم.
اگر مایل به تبادل لینک و لوگو بودین اطلاع بدین.
سلام
با مطلب "سوال" بروزم.
شماهم دعوتید.
۱۳ دی ۹۳ ، ۰۱:۰۱ لایتنــــــــاهی ...
سلام علیکم
اعیاد بر شما مبارک
پوستر: عالی، زیبا و مفهومی
پاسخ کامنتتون: خیلی ممنون و لطف دارید. چون قبلاً هم در کامنتا اشاره کردید، باید بگم که بنده "برادر" نیستم!
یا علی
۱۴ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۲ مجتبی نوری
خدا قوت
بسیار عالی

به جنبش رحما بینهم نمیپیوندید؟

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۳ محمد مهدی علیزاده
عرض سلام
ممنون از اینکه سر می زنید ...
اگر امکانش هست لینک بنده رو هم در لیست پیوندیاتون قرارش بدین ...
با تشکر فراوان ...
با افتخار لینک شدید
۱۸ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۳ محدثه انصاری
عالیه....

دست در دست ابلیس دارند هنوز، سرطان را ملهبه دست میکنند تا که بگویند گلاب باید بمیرد و من فقط نظرات را میبندم..
از بیت رهبری گفتم کسی سکوتم را نشنید شاید باید آدم نشده پی حوا بگردم در پی یافتن آدم..
هنوز نقاب بر چهره دارم به قد و قاعده یک مثنوی حرف دارم برای گفتنُ...

۲۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۷ علمدار گراف
سلام
اگر تمایل داشته باشید با هم تبادل لینک و لوگو داشته باشیم .
بنده را با نام*علمدار گراف*به آدرس*www.alamdargraph.blogfa.com*لینک نمایید یا در صورت تمایل لوگوی بنده را قرار دهید سپس به بنده اطلاع دهید تا شما را لینک یا لوگوی شما را افتخار در وبم قرار دهم.
خادم شما::استاد نیم نیم::
یا حق
یا الله
با ید حق را شناخت
باید باطل را شناخت
باید راه را یافت
و بی شک نظام سیاسی حکومتی حال صهیونیسم و امریکا باطل محض است لاشک فیه
ان شاءالله در پناه رحمت الهی عاقبت بخیر باشید
به مانیز سری بزنید
Ghanbari6375.blogfa.com
باحال بود
اهنگ وبت تو حلقم رفتیم تحت تاثیر!!!
سلام
 عالی....عالی
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۹ ی آنتی زایون
 سلام  ممنون زیبا بود دعوتید به آنتی زایون با مطلب : وَ فىِ أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ لِّلسَّائلِ وَ المَْحْرُومِ و در اموال خود براى سائل و محروم حقى قائل بودند سوره ذاریات - آیه 19
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۳ سید مجتبی علمدار
سلام
قشنگ بود
بروزم.
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۷ قلم دانش آموز

سلام.

سال نو مبارک


شاد باشید

۱۳ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۵۰ یه آخرالزمانی دیگه
با عرض سلام خدمت شما آخرالزمانی.درخواست دارم که به وبلاگ بنده نظری کرده و نظر خود را درمورد 3 پست آخرالزمانی که گذاشته ام بیان کنید.من به دنبال یک فعال آخرالزمانی می گشتم که خدا را شکر شما را پیدا کردم.خواهش می کنم به درخواست من توجه کنید

اگر از وبلاگم خوشتان آمد عاجزانه در خواست می کنم که بنده را لینک کنید. هر چند من خودم شما را لینک کرده ام.
تا دیداری دیگر بدرود
نام لینک: وبلاگ خبری و تحلیلی فاتح نیوز
آدرس لینک: fatehnews313.blogfa.com
موفق باشید
http://pouke140.blog.ir/1394/03/29/%DB%8C%DA%A9-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۸ سید علیرضا خوشرو
سلام عالی برادر منتظر حضورتان هستم بروزم بامطالب داغ
هوالغفور
رسیدیم به کرب و بلا خیره شو
با سفر عشق بروزم
منتظر حضور سبز شما
یازهرا
[گل][رضایت][خونسرد][گل][لبخند][تعجب][گل]
رپنامۀ یک طلبۀ به مردم مسلمان ایران
سلام
این فیلم چندرسانه‌ای شامل بیت رپی است که با تم آهنگی از یاس (بد شدم)، نوشته شده و در اختیار عموم قرار می‌گیره تا بخونن و پخش کنند. و شامل موارد دیگر؛
با موضوع: توافق ذلت‌بار بنی‌صدر زمان، آقای روحانی
با موضوع: رأی مردم و جنایت منتخبین
 
دوستان در صورت امکان با نیت نشر آگاهی و قربۀ الی الله، در بازپخش این فیلم مساعدت کنند و عمل کثیف دولت را در بستن دهان مخالف (ازجمله توقیف هفته‌نامۀ 9دی، تذکر به کیهان و رجانیوز وغیره) ناکام بگذارید. اون‌هایی هم که صدایی واسه آواز دارن بسم‌الله؛ خلاصه دست به دست (ایمیل به ایمیل) کنین همه ببینن؛ حفظ راه شهدا بالاتر از کار خود شهداست. من این فایل رو فقط به عدۀ معدودی ایمیل کردم و توانایی نشر بیشتر رو نداشتم. پس یا علی
اجرتون با حضرت عباس
ارسال نظرات در تماس با:
hakamiyate.hasteyi@mail.com
ضمیمه شامل: یک فایل وب و فلش (SWF) با حجم 5 مگابایت؛ (برای مشاهده، از نرم‌افزار پخش فیلم KMPlayer استفاده شود. البته با نصب نرم‌افزار FlashPlayer برای مرورگرها امکان مشاهده در مرورگر (مثل فایرفاکس) هم مقدور است.)
دانلود از:
1:
http://uplod.ir/66w3wv415pbo/H-H.swf.htm
2:
https://www.dropbox.com/s/dsj3cp9elb64tbl/H-H.swf?dl=0

سلام

اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود


موفق باشید

هو الحق

سلام دوستم
خیلی وقته نبودم
امشب متوجه شدم خیییییییییلی وقته نیستین!!!!!
التماس دعا
Thank you of this blog. That’s all I’m able to say. You detenifily have created this web site into an item thats attention opening in addition to crucial. You certainly know an excellent deal of about the niche, youve covered a multitude of bases. Fantastic stuff from this the main internet. All more than once more, thank you for the blog.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی