یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۴ ب.ظ

مکن ای صبح طلوع....




طرح نوشت:انی سلم لمن سالمکم

دارم سعی می کنم لااقل از آن "بد" هایی باشم
که " خوب" ها را دوست دارند.!

" اللهمَّ ارزقنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ "....


دل نوشت:    امشبی را که حســین در حرمش مهمان است         صبح فردا بدنش زیر سم اســــبان است

نظرات  (۱۱)

 
 
 کاش بـפּــכیم آטּ زماטּ کارے کنیم 
 
 
 از تـפּ פּ طفلاטּ تـפּ یارے کنیم
 
 
 کاش ما هم کربلایے مے شـכیم
 
 
 כر رکاب تـפּ فـכایے مے شـכیم
 
 
 الـωـلام علیک یا ابا عبـכالله …
 
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۴ مکتب ایمان
سلام
ایام تسلیت
بسیار زیبا
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۲ بانوی مبارز
سلام   واقعا  این طرحتون زیبا بود ........ 
کربلا همچنان جاریست !!!!!
بسم الله
سلام علیکم
آن طرح های سیاسی و زیبایتان را هم بگذارید
سلام.دلنوشتتان بسیار زیباست.
سلام عالی بود
پاسخ:
مرسی
خیلی زیبابود
ب ماهم سربزنید
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۲ ی آنتی زایون
سلام
عزاداری هاتون قبول
ان شاالله جزءد خوب ها هستید

بامطلب :
اینتل ( Intel corp ) / کالای صهیونیستی
درخدمتم
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۷ کریم بی حرم
سلام داداش
خداقوت میگم بهت
عالیه و انشالله خدا ازت قبول کنه
باعث افتخاره برامون که لینک وبسایت کاملا مذهبی کریم بی حرم داخل وبلاگ خوبت باشه .
راستی مایه ی خرسندی و افتخاره که شما دوست عزیز در صورت تمایل در وبسایت کاما مذهبی کریم بی حرم بهمون کمک کنین و فعالیت داشته باشین .
منتظر حضورتون هستیم
یاعلی مدد .
www.Karimebiharam.com
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۷ لباس شخصی
موفق باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی