یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ب.ظ

روز پدر


طرح نوشت: با مهربانی به دیگران است که رحمت خداوند فرود می آید.

این طرحو تقدیم میکنم به همه ی بابا های ایران به خصوص بابا های جانباز


دل نوشت: ســـَــر ســُـفره چیزی نبود . . .یــخ در پــارچ و پدر،هــر دو آب شــدند ! چــه دنــیای بی رحمــیست . . .

با ربط: میلاد امام جواد (ع) بر شما مبارکباد .


نظرات  (۲۶)

سلام داداش پیشاپیش روزت مبارک
پاسخ:
من؟؟؟؟؟؟؟؟/
مگه پدرم؟؟؟؟؟؟
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۰ محدثه انصاری
دل نوشت زیباتری میشد اگر یکم لایه ای ترش میکردید


پیشاپیش روز میلاد علی(ع) مبارک
پاسخ:
ممنون
به دنبال قشنگترین واژه هاوکلمات میگردم
اماهیچ کلمه وواژه ای نمیتواندعظمت حضورتورادرزندگی من وصف کند
فقط میگویم دوستت دارم پدر،روزت مبارک
ولادت باسعادت حضرت علی وروزپرشکوه ومهم مرد



ب تونامردهیچ ربطی نداره
خخخ
پاسخ:
خیلی ممنون
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۱ داردغریبی تونفس گیر می شود ...
دوست داشتن آدم های بزرگ ،انسان را بزرگ می کند و دوست داشتن آدم های نورانی به انسان نورانیت می دهد . اثر وضعی محبوب، آنقدر زیاد است که آدم باید مراقب باشد به افراد بی ارزش علاقه پیدا نکند.
حاج آقا پناهیان
سلام
ممنون ..عیدتون مبارک
آدمادو دستند
دسته اول
دسته۲
فرقشون اینه دسته۱ آدمن اما دسته۲ آدمن
و شباهتشون هم تو فرقشون نهفته است
ینی آدم بودن دسته اول به سبب آدم نبودن دسته دوم بستگی ندارد
بلکه به شما بستگی دارد که تا این جا همراهیم کردیدن و این مزخرفات رو خوندیدن.
ههههههه
عشق رو از هر طرف بنویسی عشق میشه
قشع :|
چرا نشد؟؟؟؟؟؟
کصافططططط حالا اگه همینو دکتر شریعتی گفته بود میشدآآآآ
من نمیدونم چرا شیشه عقب این ماشین جدیدا چرا تا نصفه میاد پاین..؟!!
پیکان انقده خوب بود!!!
انقد میرفت پایین یه دفه از زیر در ماشین میزد بیروون:))))
داشتم  از خونه می‌رفتم بیرون مامانم پرسید کجا؟؟
گفتم بیرون!!
برگشته می‌گه :خوب جای دیگه نریا!!
من ¥
مامانم£  |اصن یه وضعیه
با تمام بدیهاش این امتحانات پایان ترم یه مزیتی داره :اونم اینکه آدم با رشته ی تحصیلیش یکم آشنا میشه!
پاسخ:
نه موافق نیستم
بی صبرانه منتظر تابستونم
منتظر میوه هاش
پارک رفتناش
خوابیدن تا لنگ ظهراش
جلوی کولر لم دادناش
آخ جون. اصلا در حدی که منتظر پشه هاشم هستم
نمیدونید که آخه
پاسخ:
پیش نهاد من به تو بری دکتر
باتوجه به فرا رسیدن فصل امتحانات از دانش آموزان ودانشجویان عزیز دعوت میشود درکلاسهای آموزش آخرین، جدیدترین وپیشرفته ترین فنون وروشهای تقلب شرکت نمایند. (متقلبان شریف)
پاسخ:
نه بابا
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۶ سرباز جنگ نرم
سلام علیکم...
عیدتون مبارک باشه انشاالله...
*******************************
دعوتتون میکنم به 3 مطلب زیبا و مفید، که خوندنشون خالی از لطف نیست...
http://zohour-news.blog.ir/post/18
http://zohour-news.blog.ir/post/19
http://zohour-news.blog.ir/post/20
********************************
برای سلامتی و ظهور آقامون امام زمان(عج) دعا کنید...آقامون خیلی غریبه...
______________________
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۶ تـــا به تـــا
میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است
زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است
ولادت حضرت علی(ع) و روز پــــــدر مبارکـــــ

این هم هدیه ی مولا علی(ع) به ما:
امام علی (علیه‌ السلام) می فرمایند: 
سعادت هرگز با سستی و تنبلی به دست نمی‌آید.
غررالحکم و دررالکلم، ص19

به شقایق سوگند
که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود
تا زمستان برود
غنچه ها گل بکنند

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمیــــــــن
برمشامم میرسد هر جمعه بوی انتظار
بر دلم ترسم بماند آرزوی وصل یار
تشنه ی دیدار یارم، معصیت مهلت بده
تا بمیرم در رکابش با کمال افتخار
"نذر ظهورش صلوات"
پاسخ:
الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سلام و عرض ادب
پاسخ:
سلام برادر
ما زمزمه حضور را می فهمیم
معنای زلال نور را می فهمیم
از بس که به داغ انتظارت ماندیم
ای باوردل  ظهور را میفهمیم.
پاسخ:
به به
کاش میشد "بچگی را زنده کرد....... کودکی شد کودکانه گریه کرد
شعر قهر قهرم تا قیامت را سرود.... آن قیامت که دمی بیشتر نبود
فاصله با کودکیهامان چه کرد؟..... کاش میشد :بچگانه خنده کرد
پاسخ:
بسیار زیبا

سلام مطلبی ک میگذارم حتمابخوانید،بخاطر خودتان ،بخاطر راحتیه بعد از اخرین نفس: 3 معلومات سحر امیز

1_ایا میدانى:

زمانى که اذان تمام میشود دعایت مستجاب میشود پس محروم نکن خودت را از دعابعد از تکرار کردن اذان و دعاى معروف (اللهم رب هذه الدعوة التامة....)

حتما منتشر کن شاید یکى غیر از تو اینرا نمیداند، 2_ایا میدانى

کجا قرار داده میشود گناهان تو در حالی ک نمازمیخوانی؟

رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمودند (که بنده ی خدا وقتی بلند شد تانماز بخواند با تمام گناهانش آمده

پس گناهانش بر روی سرش وگردنش گذاشته میشود پس هر بار که که به رکوع وسجود میرود گناهانش میریزد)

ای کسی که عجله میکنی در رکوع وسجود سجود ورکوعت را تا میتوانی طولانی کن تا گناهانت از تو بریزد این اجر را از دست نده 3_ایا میدانی

زن نیکو کاری فوت کردو هر وقت قبرش رازیارت میکردند از خاک قبرش بوی گل می امد شوهرش گفت که او هیچ وقت خواندن سوره ملک را قبل از خواب ترک نمیکرده پس مبارک باد برخواننده ی سوره ی ملک
پاسخ:
استفاده کردیم احسنت
.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•*
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ۩۞ اللَّهُ الصَّمَدُ   ۞لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ   ۞وَ لَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ   ۞
۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞
*•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•*
۞ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ   ۞ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ    ۞وَ مِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ  ۞وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ    ۞ وَ مِنْ شَرِّحَاسِدٍ إِذَا حَسَد 
۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞
*•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•*
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاس   مَلِکِ النَّاس  إِلَهِ النَّاس  مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاس  الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ   مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاس
۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞

۲۳خرداد تولدعشقمون امام زمانه،آرزوکن ۵ صلوات بفرست،هدیه کن به آقامون واین پیاموبه همه بفرست تامیلیاردهاصلوات نثارآقامون بشه،آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست،عوضش تاروزتولدش بهت کادومیده،بسم الله نیت کن
پاسخ:
بسم الله
شده ام معتکف کوی تو ای یار بیا

ای طبیب دل من بر سر بیمار بیا

اعتکافی که از آن بوی تو آید،زیباست

آه ! ای عطر خوش لحظه ی دیدار بیا

تا به کِی چشم به راه نفست باید ماند؟

ای به تنهایی من مونس و غمخوار بیا

به کدامین عمل خویش تو را میخوانم ؟ 

به تهی دستی خود میکنم اقرار بیا 



اللهم عجل لولیک الفرج.
پاسخ:
قبول باشه
چرا؟
پاسخ:
چی چرا؟
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۰ محسن عروجی
سایت جالبی دارید امیدوارم موفق بشی به سایت ماهم سربزنید او نظربدید یاعلی.....

سلام ممنون ازوب جالبت

عیدغدیر خم نیز مبارک

یا مهدی ادرکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی