یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ب.ظ

لبیک یا خامنه ای


طرح نوشت: تقدیم به بابای بچه حزب اللهی هـــــــــا


دل نوشت: خدایا در این آشفته بازار کمک کن تا دلم بلرزد به نگاهی که بیارزد …  

و ای کاش آن نگاه نگاه تو باشد !

نظرات  (۲۳)

۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۳۴ آلــــــو نــــــک . . .
لبیک یا خامنه ای . . . 
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۲۶ ابوالحسن جعفری بلالمی
انشاءالله . خداوندا ای خدای مهربان حضرت امام خامنه ای رهبر بزرگ جمهوری اسلامی ایران را در سایه پناه حق نگه دار .
اگه به لالیگا اعتقادی نداری 
کارات در حد تیم ملیه
اونم جام چهانی رفتش

یا علی 
پاسخ:
یعنی در این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام 

زیبا بود

موفق باشید 
پاسخ:
ممنونم
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۸ قهرکردی؟؟خخخ
هرگز به غیر جانان ما جان نمی فروشیم جان می دهیم اما جانان نمی فروشیم دشمن اگر ببخشد کاخ سفید خود را یک تار موی رهبر بر آن نمی فروشیم
پاسخ:
زیبا بود
گــــرچـــه مـــن ســـربـــاز هیـــچ و ســـاده ام
ســـرخــــوشـــم مـــهــدی (عـــج) بـــود فــــرمــــانـــده ام 
  گــــرچــــه شـــد فـــرمـــانـــده ام غـــائـــب ولـــی
  دلــــخـــوشـــم بــــر نـــائـــبـــش ســـیـــد عـــلـی
پاسخ:
زیبا

سلام
لالیگا نه ولی قشنگ بود.... :D

مطالبی مفید برای ایام اعتکاف: 
طرح ها و پوسترهایی در اندازه بزرگ مربوط به ایام اعتکاف | http://tinyurl.com/n77zb9n
احکام اعتکاف | http://tinyurl.com/kwrpapn
دانلود بنرهای لایه باز برای روز میلاد امام علی(ع) | http://tinyurl.com/nhdzyj7

لطفا اگه میشه این سایت رو لینک کنید
یا علی
پاسخ:
چشم حتما
پ حتمامردی
خدابیامرزتت
خخ
پاسخ:
الهم اشعف مرضنا

کار قشنگ برادر.
شما را لینک می کنم.
پاسخ:
ممنونم 
شما هم لینک شدید
لبیک یا خامنه ای ...
سلام

ان شا الله سود ببریم...

امام هادی علیه السلام

أَلدُّنیا سُوقٌ رَبحَ فیها قَومٌ وَ خَسِرَ اَخَرُونَ 
دنیا بازاری است که پاره ای از مردم در آن سود برند و پاره ای دیگر زیان کنند. 
(مستدرک الوسائل، ج9 ، ص 512) 
پاسخ:
سلام
ان شا الله
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۵:۳۲ سرباز جنگ نرم
سلام همسنگر...
یلاگ ظهور نیوز بروز است با؛
دو مطلب ناب، که هر منتظر آقا امام زمان(عج) باید از آن مطلع باشد...

http://zohour-news.blog.ir/post/15

 http://zohour-news.blog.ir/post/16

*****************************************
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی مدد
سلام،وب خوب و پر محتوایی داری. خدا خیرت بده امیدوارم که تو این عرصه پایدار باشی. در صورت تمایل اگه دوست داشتی؛ منو با نام "تخریبچی" لینک کن،بعد لینک بهم اطلاع بده تا لینکت کنم.منتظرم
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۳ ***العبد التائب***
سلام
لینک شدید
لینک بفرمایید
سلام
بسیار عالی بود
ممنون ...
پاسخ:
ممنونم
در وصف تو امیر خوبی‌ها هر چه قلم قاصر، هرچه مرکب ناتوان و هرچه اندیشه از ابتدای خلقت است، ناتوان است. عطر سیب وجودت عالم را معطر کرده است، مولای بهار! پس مرا ببخش که جسارت کردم و خواستم شکوه مردانگی‌ات را با سبدی از واژه‌های زمینی به توصیف بنشینم.
سلام
جمله ی زیبایی بود
با پستی با عنوان"جهان آرمانی من، لزوم حضور توست..." به روزم و منتظر حضور گرم شما.
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۰ سیدمحسن علوی
تواضع و فروتنی عباس باور نکردنی بود . همیشه عادت داشت وقتی من وارد اتاق می شدم ، بلند می شد و به قامت می ایستاد .

یک روز وقتی وارد شدم روی زانویش ایستاد . ترسیدم ، گفتم : عباس چیزی شده ؟ پاهایت چطورند ؟ خندید و گفت : نه ، شما بد عادت شده اید . من همیشه جلوی تو بلند می شوم امروز خسته ام ، به زانو ایستاده ام . می دانستم اگر سالم بود بلند می شد و می ایستاد . اصرار کردم که بگوید چه ناراحتی دارد . گفت : چند روزی بود که پاهایم را از پوتین در نیاورده بودم ، انگشتای پایم پوسیده است . نمی توانم روی پاهایم بایستم . عباس با همان حال صبح روز بعد به منطقه رفت . این اتفاق به من نشان داد که عباس از بندگان خاص خداوند است . 

از همسر شهید سردار عباس کریمی
سلام.وبلاگ عالی داری به وبلاگم سربزن 

یاعلی
سلام.خوبی داداش چه خبر وبلاگت عالی یک سرزنمیزنی داداش موفق باشی

یاعلی
لبیک یا سیدعلی
عشق یعنی لافتی الا علی 
                                 عشق یعنی رهبرم سید علی...

خدا حفظشون کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی