یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ب.ظ

طلبه ی شهید


طرح نوشت: این طرحو تقدیم میکنم به طلبه ی شهید امر به معروف و نهی از منکر ((علی خلیلی))

امام حسین (ع):

همانا قیام من برای اصلاح امت جدم بود و 

هدف وهم من امر به معروف و نهی از منکر است 


دل نوشت: 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۰
یک آخرالزمانی

نظرات  (۳۰)

۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۳۶ بهنام عبدالهی

سلام مطلب شما خیلی خیلی جالب بود. من که شخصا بسیار پسندیدم.
امیدوارم که با گذر زمان بهتر و بهتر نیز شود.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
دعوت نامه:
من هم وبلاگی به عنوان داستان ها و دلنوشته هایم دارم که گه گاهی می نویسم.
کاش شما هم بازدیدی بکنید و نظر و رای بدهید.
ولی خواهش می کنم که نظری در باره نوشته بدهید  نه وبلاگ،و نقد و انتقادی هم داشته باشید. آخر من لازم به راهنمایی مخاطبان دارم و هر مطلب که به نظرتان خوب بود را رای مثبت دهید.
منتظرم.

پاسخ:
چشم حتما
ما یادخلیلی شهیدیم همه/
ناهی به دستان پلیدیم همه/
خونش به خدا هدرنگرددهرگز
بتهای جهان تبربدستیم همه

زیبا بود

التماس دعا
پاسخ:
ممنونم
سلام
ممنون طرح بسیار زیباییه ..خسته نباشید.
پاسخ:
چشماتون قشنگ میبینه
سلام و خدا قوت ...
مطلب  بسیار خوب وبجایی بود ان شاء الله که ما هم مثل این شهید بزرگوار شجاعت امر به معروف رو داشته باشیم ...

ایشون رو باید الگو کنیم واسه ی خودمون ...

 

ایام تسلیت

التماس دعای فرج

یاعلی

سلام ممنون از حضور گرمتون لوگوی شما رو تو وبلاگ قرار دادم

این بزرگوار هل من ناصر ینصرنی امام زمان خود رو لبیک گفتند نه ما که نشسته و می گوییم خدا کند که بیایی.باید زمینه رو حتی با جان خود فراهم کنیم. از این شهید بزرگوار عاجزانه طلب شفاعت میکنم و از ایشان میخوا م که برامون دعاکنه که ما هم بتونیم به ندای امام زمانمون لبیک بگوییم. یازهرا س
آفرین 
عالیه
خیلی خوب از فیلتر رنگ استفاده کردی...

۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۰۳ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم 
سلام دوست عزیز ..................... عیدتان مبارک
با مطلب "بهترین و جذاب ترین امکانات گوگل" در خدمت شما هستم.
لطفا به ما سر بزنید!
موفق و پیروز باشید ................... یــــا عــــلی (ع)
- مدیریت پارسی سمپاد - 
#عرفان اقوامی
سلام
رسول مکرم اسلام (صلوات الله علیه و آله ):
چشم هایتان را از نامحرم بپوشانید تا عجایب و شگفتی ها را ببینید


«چشمت به نامحرم که می افتد، اگر خوشت نیاید که مریضی! پس اگر خوشت آمد فورا چشمت را ببند و سرت را پایین بینداز و بگو:

 « یا خَیرَحَبیبٍ و مَحبوبٍ صَلِّ عَلی مُحمّدٍ و آلِه» ؛

 یعنی خدایا من تو را می خواهم، اینها چیه، این ها دوست داشتنی نیستند ، هر چه نپاید، دلبستگی نشاید ...      جناب شیخ رجبعلی خیاط
روح شهید علی خلیلی شاد.
چشم تو کعبه ی همه حاجات حیدر است
گلخنده ات صفای مناجات حیدر است

مادر ، تو گفته ای که فدائی حق شدن
راه رسیدن به ملاقات حیدر است

ای ذوالفقار شیر خدا ، قدرت علی
نام تو رمز هر عملیّات حیدر است

صبر علی... به پای غمی... چون فراق تو
یک ذره از تمام کمالات حیدر است

از این غریب خسته چه دیدی که هر سحر
چشم کبود و زخمی تو مات حیدر است

در اوج گریه ات به علی خنده می زنی
این خنده هم برای مراعات حیدر است

در عشق ورزی به علی بی بهانه ای
این مایه ی غرور و مباهات حیدر است

هم سینه ات شکسته و هم دست و هم دلت
گویا وجود تو همه خیرات حیدر است

***مجتبی روشن روان***

۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۳۵ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
ایام شهادت حضرت مادر رو تسلیت میگم...
ان شالله سالی فاطمی داشته باشید...
غرض از مزاحمت...
بالاخره سایت بلاگ اجتماعی همسنگری راه اندازی شد...
hamsangarblog.ir
در این سایت، علاوه بر مطالب و موضوعات مختلف، می توانید فعالیت های گروه را در زمینه های مختلف(تالار گفتمان، دانشکده بیان، کلک نشر، شبکه کتابخوانی و...) نیز دنبال کنید و همچنین اگر علاقه مند بودید، عضو بلاگ اجتماعی همسنگری در تلگرام(واتس آپ) شوید ...
و اینکه...نظرات و پیشنهادات شما در رشد و پیشبرد فعالیت فرهنگی مؤثر خواهد بود ...
 به امید سربازی برای حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی)
مؤفق و سربلند باشید...

+یازهرا(سلام الله)
***
۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۱۶ طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
سلام. ممنون از حضورتون.
بسیار عالی بود کارتون.
ان شاالله موفق باشید.اجرتون با خدا.
۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۴۷ سرباز جنگ نرم
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) ،
" ظهور نیوز " بروز است با:
http://zohour-news.blog.ir/post/8
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی مدد
دختره گفت یعنی تواون دختره چادری امل رودوس داری اما من رونه رک گفتم اره گفت پس چرا وقتی میبینیش سرتومیندازی پایین گفتم اره راس میگی نبایدسرموجلوش بندازم پایین جلوحجاب حضرت زهرابایدزانوزد سلامتی چادریا
در شگفتم که سلام آغاز هر دیداریست، ولی در نماز پایان است. شاید این بدین معناست که پایان نماز آغاز دیدار است....
معلم شهید دکتر علی شریعتی.

بسیارزیبا!
موفق باشید
از نسل "خلیلی"، به "علی" معطوفی/
در خون تو نیست خلق و خوی کوفی/
مانند حسین حنجرت را دادی/
تو نیز شهید امر به معروفی...
شادی روح طلبه ی بسیجی، شهید امر به معروف، شهید "علی خلیلی" صلوات
کوچه پر گذر داد میزنه حسن جلو چشای من مادرمو نزن مادرمه، همون که مونده زیر پا مادرمه، مگه نمیبینه چشات؟ مادرمه، اونیکی افتاده زمین مادرمه، چشاتو واکن و ببین اللهم العن قاتلی فاطمه الزهرا (س)
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۱۰ سرباز جنگ نرم
با سلام...
به گالری عکس ما سر بزنید...
http://zohour-news.blog.ir/page/Gallery
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی مدد
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۲۱ سرباز جنگ نرم
روی بیشتر عکسا تایپ شده...
اما بعضیاشون که نام و نشانی از طراحانش ندارم..!!
واقعا بابت راهنمایی ممنونم...خیلی لطف کردی..!!

تسلیت مولای منتظر ما!

با پست نقی را زیبا ادا کن به روزم

یاهادی

۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۳۳ سرباز جنگ نرم
با سلام...
معرفت، محبت و انتظار؛ سه کلمه‌ی زیبا که با نام «مهدی(عج)» در خاطر ما زنده می‌شود. انتظار بدون محبّت و محبّت بدون معرفت، بی معناست.....
جهت مطالعه ادامه مطلب فوق به ظهور نیوز تشریف بیاورید...
http://zohour-news.blog.ir/post/9#comments
***************************************
به گالری عکس هم سری بزنید تا از عکس جدید(عکس شماره 10 در قسمت امام زمان(عج)) بهره مند شوید...
***************************************
اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
یا علی مدد
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۴۵ ناگفته های ناب
خوب شد حداقل تو اصفهان چند تا مراسم براش گرفتن یه اعتراضی شد!!!
باسلام و احترام بسیار زیبا بود
موفق باشید
یاعلی

فاطمه (س) وقتی شهید شد

که جای نهی از منکر

سکوت و دم نزدن

مد شد!

gordantakhrib.mihanblog.com

سلام...

چهار سردار...

http://zareh.blog.ir/post/394
 شهید علی خلیلی ...
سلام خداقوت
به ما هم سربزن

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور

پس  چرا یار نیامد که نثارش باشیم!

سالها منتظر سیصد و اندی مرد است...

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید

به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم!!!

به انتظار بگو من هنوز هم هستم
به انتظار بگو من هنوز نشکستم
شنیده ام ز کسی که سوار می آید
مرد انتظار می آید
به نرگسان بگو نو بهار می آید
و من هنوز به لب جاده ها منتظرم
ادرکنی و لا تهلکنی
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۶ یاد یاران آذربایجان

با سلام و خسته نباشید به مدیریت سایت

 اینجانب شهلا باقرلو مدیر مسول سایت یاد یاران آذربایجان هستم و مایل به

 تبادل لینک و ارتباط با شما می باشم لذا در صورت امکان درخواست ارتباط و

 لینک متقابل با سایت شما را خواستارم.

 توضیح مختصری در مورد سایت

 این انجمن جهت اطلاع رسانی به ایثارگران و معرفی جایگاه واقعی ایثارگران

 راه اندازی شده است و از آن جایی که مدیرعامل انجمن خود از جانبازان

 شیمیایی می باشند خودشان از تمامی مسائل و مشکلات جانبازان اطلاع دارند

 لذا با تلاش های فراوان این سایت را راه اندازی کرد تا اطلاع رسانی موثر

 در این راستا انجام گیرد لذا از مدیر سایت محترم درخواست می شود همکاری

 لازم را با سایت یاد یاران آذربایجان انجام دهند

 www.yade-yaran.com

 info@yade-yaran.com

یاد یاران  آذربایجان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی