یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۹ ب.ظ

محرم نزدیک است!!!

                


طرح نوشت: داره بوی محرم میاد،دیگه چیزی به محرم نمونده،خودتونو آماده کردید برای محرم؟؟؟؟؟؟؟


دل نوشت: بانوی ما فاطمه جان (س) 

 شرمنده ایم از اینکه تو حسین (ع) دادی تا ما حسینی شویم!!

وشرمنده تر از انیم که توبی حسین (ع) شدی ولی ما حسینی نشدیم....

                                    

                      صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۸

نظرات  (۳۸)

سلام ممنونم که خبر میدی خیلی عالی بود
میرود دل به همانجا که تعلق دارد...
صحبت کرب و بلا شد... وطن از یادم رفت...
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۶ ره یافتگان وصال

با سلام به دوست عزیز 

امیدوارم موفق وسربلند وسرافراز باشی................

۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۰۴ تنها دلشکسته

سلام

ممنون از دعوتتان..

من که خودم مدیون محرم و امام حسین (ع) و اهل بیت هستم... اصلا هر چی داریم از لطف و توجه آنهاست...

حرفهایی که قابل بیان نیست ولی اشکهایمان آنها را به نحوی بیان میکند...

التماس دعا...

۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۰ خاک پای دوستداران حضرت زهرا(س)
سلام علیکم
ممنون از حضورتون.
لطف بفرمائید به این آدرس منو لینک کنید.آدرسم رو تغییر دادم.

یا حسین (ع)
سلام خیلی جالب بود احسنت
التماس دعا
سلام یا ابا عبدالحسین. ممنون که به وب من سر زدید
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۴ هیئت محبان المهدی(عج)
سلام ممنون لز اظلاع رسانیتون
من شما رو لینک میکنم اگه مایل به لینک بودی شما هم هیئت مه رو لینک بفرما
منتظر نظرات خوبلونم هستم واسه هر چه بهتر شدن وبگاهمون؟؟؟
منتظرتونم
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۷ حریم ریحانه
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۲ چادر خاکی

سلام علیکم ، خدا قوت

 

ممنونم از حضور و نظر لطف شما بزرگوار

.................................................

 

خدایا، ای برترین درگاه حاجت حاجتمندان، ای مایه امید امیدواران، ای چشمه سار الطاف پنهان، به کرمت بر من رحم آور و به غفرانت از من درگذر. به مددت یاری ام کن و هرگز لحظه ای مرا از یاد مبر، ای معبود مهربان من.

ای درگذرنده از خطا و لغزش، از لغزشم درگذر. ای ندای اجابت دعا گویان، دعایم را پاسخ گوی. ای شنوای صدای نجواگویان، صدایم را بشنو و بر من مهربانی کن.
سلام
آزادی است...
http://zareh.blog.ir/post/120
 یا علی
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۲:۵۳ حسین (مسیحا)
آروم آروم بوی سیب حرمش میاد
زرق و برق پرچمش میاد
بیا چند رو ز دیگه بشمار
آخ داره محرمش میاد
سلام بابت حضور و دعوتتون...
به سر شانه اینان چه نیازی دارم/تا سرم هست به دیوار اباعبدالله
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۵ ♥♥وبلاگ بزرگ یاران امام زمان(عج)♥♥
فرمانده سرشان داد می‌زد. شانزده، هفده ساله بودند. دو نفری رفته بودند یک کیلومتر جلوتر درگیر شده بودند، ناامن کرده بودند ولی موقع برگشتن نتوانسته بودند اسلحه‌هاشان را بیاورند. فرمانده سرشان داد می‌زد. می‌گفت: «شما که لیاقت نداشتید، نباید می‌رفتید.» بقیه ولی تحسینشان می‌کردند. مخصوصاً جرأتشان را.
شب که شد غیبشان زد نزدیک سحر دیدیم دو نفر می‌آیند سمت خاکریز. از سر و کولشان هم انواع و اقسام اسلحه آویزان است. شانزده، هفده ساله به نظر می‌رسیدند.

سلام

ممنون از دعوتتون

انشاا... که همیشه حسینی باشید

یا ابالفضل ...

سلام با تبادل لینک چطورید؟؟
السلام ای وادی کرببلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن

سلام ... التماس دعا ...
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۲ سید محمدرضا
می زنه قلبم داره میاد دوباره باز بوی محرم.

دخیلک یا عباس.



یازهرا
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۱ بیقرار شهادت
سلام
زیبا بود
سلام
سلام آپم خوشحال میشم سر بزنی
با پست مدینه منتظر حضور ارزشمندتان هستیم
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۲:۲۸ تخریبچی جامانده
پسرش که شهید شد دلش سوخت، آخه یادش رفته بود برای سیلی که تو بچگی بهش زده بود عذر خواهی کنه.با خودش گفت: جنازش رو که آوردن صورتشو می بوسم.
آوردنش....ولی سر نداشت....!
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۳:۱۶ کرشمه های ترنج
با سلام و احترام بسیار زیبا بود  من محرم رو خیلی دوست دارم ممنون از شما ..التماس دعا
سلام
امام خامنه ای:
 یک جمله هم راجع به این تهدیدهاى آمریکا عرض بکنیم. مرتباً تهدید میکنند؛ تهدید به این زبان: همه‌ى گزینه‌ها روى میز است! یعنى حتّى گزینه‌ى جنگ. این، تهدید به جنگ است با این زبان. خب، این تهدید به جنگ، به ضرر آمریکاست؛ خود جنگ، ده برابر به ضرر آمریکاست. چرا این تهدیدها به ضرر آمریکاست؟ به خاطر اینکه خود این تهدیدها نشان‌دهنده‌ى عجز آمریکا از مقابله‌ى منطقى و مقابله‌ى گفتمانى است؛ یک گفتمانى در مقابل گفتمان جمهورى اسلامى ندارند؛ نمیتوانند در میدان مقابله‌ى فکرى و منطقى، براى خودشان غلبه‌اى ایجاد کنند؛ مجبور میشوند توسل به زور و تشبث به زور بکنند. این معنایش این است که آمریکا جز زور، هیچ منطقى ندارد؛ جز خونریزى، هیچ راهى براى پیشبرد خود ندارد. این، اعتبار آمریکا را بیش از آنچه که تاکنون شکسته است، در چشم ملتها و در چشم ملت خودش خواهد شکست؛ این همان چیزى است که سرنوشت رژیمها را معین میکند. آن رژیمى، آن نظامى که اعتبارش در چشم مردم خودش بشکند، سرنوشتش معلوم است؛ مثل رژیم شوروى سابق. اتفاقاً بعضى از صاحب‌نظران غربى همین چند روز قبل گفتند که امروز وضع آمریکا و غرب شبیه وضع شوروى سابق در سالهاى اواخر دهه‌ى 80 میلادى است که منجر به سقوط شد. یعنى وقتى یک رژیمى، یک نظامى از لحاظ گفتمان، از لحاظ منطق، در چشم مردم خودش ساقط بشود، دیگر امیدى به بقاى این رژیم نیست. لذا هرچه تهدید کنند، به ضررشان است. البته آنها و دیگران بدانند - میدانند هم - که ما هم در برابر تهدید به جنگ و تهدید به تحریم نفتى، تهدیدهائى داریم که در وقت خودش، آن وقتى که لازم باشد، ان‌شاءاللَّه اعمال خواهد شد.
بسم الله.
سلام علیکم.
خدا بهتون جزای خیر بده.
تعجیل درفرج مولامون وسلامتی نائبشون،
صلوات.
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم.
اعوانه
http://aavanehi.persianblog.ir
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

خـــــــــــــــــداوندا !

خسته ام !

از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاک…

بارانی بفرست چتر گناه را دور انداخته ام !

.....................

مثل بقیه طرح هاتون عااااااالی بود

۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۸ سربازگمنام

سلام خیلی ممنون که به وب ما اومدید ببخشید یه مشکل کوچیکی داشتم که الحمدلله رفع شد[گل]

سلام.
ممنون از حضورتون...
یا حضرت ارباب دریاب....
یاعلی
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۴ مجنون الفاطمه
سلام
عالی بود
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۱۵ مکتب ایمان
سلام
با سپاس فراوان از حضورتون

سلام من به محرم /محرم گل زهرا

۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۰ علی حافظی
لوگوتون هم اضافه شد !
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۲۵ زهرا رستگار
نابرده رنج... گنج به ما داده فاطمه!
۱۲ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۹ مصطفی مولوی
سلام.

سایت کبوتر و باز راه اندازی شد.
موضوع روابط دختر و پسر
با امکاناتی جدید برای کاربران
لطفا ثبت نام کنید و در تالار گفتمان مظالب و نظرات خودتان را مطرح نمایید.
منتظر حضو فعال شما هستم.
لطفا در وبلاگ خودتان اطلاع رسانی نمایید.

مصطفی مولوی
طلبه تهران
با تشکر از شما کاربر گرامی

ravabetgfbf.vcp.ir

۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۴ محمد جواد ابراهیمی
سلام
خدا این ده روز اول دهه ذی الحجه برای آمادگی محرم
خداوند توفیق بده
از همین شب اول
باز هــم زائرتان نیستم از دور ســـلام...
۱۵ مهر ۹۲ ، ۰۶:۲۶ نخلهای سوخته1 - مزارعی
سلام
سالروز اردواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س را به شما تبریک میگویم.
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۴:۲۶ او روزی خواهد آمد + بهشت و جهنم

سلام...

آورده ام از دریا یک چشم اهورایی
چشمی که گمان کرده هر شب تو در اینجایی

می ترسم از اینکه تو آهسته بیایی باز
خوابم برود ناگاه بر بالش لالا یی

گفتی که می آیم من هر جا که غم است آنجا
غم میرسد اما تو... نمی آیی

چشمم به در است اینک در خلوت این شبها
من منتظرت هستم ای حضرت تنهایی

اللهم عجل لولیک الفرج...

۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۱ غریبه غریب
بوی محرم میاد
۲۷ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۸ غریبه ی اشنا
سلام

با اجازتون این پست رو کپی کردم
پاسخ:
خواهش میکنم شما همه رو کپی کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی