یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ب.ظ

به کجا چنین شتابان...؟

                  


طرح نوشت: هفته ی دفاع مقدس را به همه ی شما تبریک میگم،دیگه به فکر افتادم گفتم یه طرحم برای هفته مقدس دفاع مقدس بزنیم دیگه این شد طرحمون اگه بدتون اومد ببخشید دیگه!!!


دل نوشت: از کودکی فال فروشی پرسیدم چه می کنی؟

گفت: به آنانکه در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم


منتظر قسمت های بعدی طرح های به کجا چنین شتابان باشید.....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۱
یک آخرالزمانی

دفاع مقدس

شهادت

شهدا

نظرات  (۲۹)

سلام 
یادآور زمان مهر و محبت 
زمان عشق و ایثار 
زمان مرام ومعرفت 
زمان ...
بر شما مبارک

راستی بهتر نیست طرحها یکم امروزی تر بزنی منظورم اینه که جنگ نرمی کار کنی 
پاسخ:
بله درسته ولی ایده به این زودی گیر نمیاد 
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۳ محمد حسین خانی کوثرخیزی
به کجا چنان شتابان؟

سلام

خیلی هم خوب شده

مث همیشه

سلام قالب جدید مبارک
شهدا شرمنده ایم
التماس دعای خیر

یاقاضی الحاجات
سلام


وبلاگ بسیارزیبایی دارید.
ازمطالب قشنگتون استفاده کردم.
به وبلاگ سربزنید.زودبیاید[گل][گل]منتظرتونم
اگرتمایل داشتید خبربدیدلینکتون کنم باافتخار[گل]

قشنگ بود
سلام...
طرح خوبى بود...
ولى...
ایشالا طرح هاى بعدیتون بهتر بشه...
منتظریم...
یا على...
با سلام
خدا قوت!
طرح جالب و زیبایی بود
موفق باشین.
ا سلام
دعوتید به 

*زنان هم جنگیدند... *

http://zareh.blog.ir/post/113

یا علی.
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۱ تخریبچی جامانده

ای شهید ، ای آنکه بر کرانه ی ازلی و ابدی وجود برنشسته ای!
دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش...
"سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی"

شـادی روح شــهدا صــلوات

پاسخ:
الهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم
سلام همسنگر ...
خیلی ممنون که به من سر زدید ...!!!
وبلاگ شما هم خیلی عالیه...!!
خدا خیرتون بده... خدا قوت !!!
با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۹ هیئت محبان المهدی(عج)
سلام ممنون از حضورتون به وب ما!!!
وبه شما هم جالب وآموزنده است من وب شما رو لینک کردم شما هم لطف کن مازو لینک کن....
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۹ خادم الحسین مهدی اسدی

سلام  ممنون از حضورتون در وبلاگ بنده

انشاالله موید باشید

مطالب خوبی دارین

 سلام ممنون که سر زدید  شما هم وبلاگ مفیدی دارید مایل به تبادل لینک هستید منتظر حضو رتان هستم

طرح هاتون عاااااااااااااالی بود آخرالزمانی بزرگوار...

ممنون از دعوت مهربانانه تون...

شهادت نصیبتون..

یاحق

۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۲ ♥♥وبلاگ بزرگ یاران امام زمان(عج)♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

درسایه اقا امام زمان عمرمان گذشت

باشد که در دولت او نوکری کنیـــــــم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۷ سید محمدرضا
سلام.
ممنونم از حضورتون.
وبتون عالیه.
موفق باشید.
مداحی وبتون خیلی قشنگه اگه امکانش هست میتونین بهم بدین؟؟؟؟



یازهرا

سلام علیکم.

خدا بهتون جزای خیر بده.

تعجیل درفرج مولامون وسلامتی نائبشون،

صلوات.

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم.

اعوانه

http://aavanehi.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
سلام جالب بود
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۴:۱۱ تنها دلشکسته

سلام

ممنون که به وبلاگم اومده بودید...

وبلاگ معنوی خوبی دارید...

موفق باشید.

یا باید تو دیروز و گذشته بمونیم یا از آمدن فردا بترسیم....
یعنی واقعاً نمیشه با اعتماد به خدا در حال و برای او زندگی کرد؟
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۰ حریم ریحانه
سلام و تشکر از حضور سبزتون




جای شهید عکس خواننده روی دیوار !
آنها به جبهه رفته ، اینها شده طلبکار !


شادی روح شهدا صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
هفته ی دفاع مقدس گرامی باد.
سلام.
ممنون از حضورتون
هفته دفاع مقدس گرامی باد.
یاعلی
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۷ فدایی امام خامنه ای(حفظه الله)

گفتم کجا؟ گفتا به خون

گفتم چرا؟ گفتا جنون

گفتم به کی؟ گفتا کنون

گفتم مرو !!خنیدید و رفت.........

با سلام

وبلاگتون لینک کردم

کسی می تواند از سیم خاردار دشمن عبور کند که در سیم خاردار های نفس خویش گیر نکرده باشد *‏شهید علی چیت سازان*
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۴:۲۸ هوادار کوی او

سلام بزرگوار

انشاالله با شهدا محشور شوید

 ومن الله التوفیق...

۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۳ پروازتاخدا
سلام خیلی علی بود.خداقوت باافتخارلینک شدید
استفاده جدیدی بود از جمله "به کجا چنین شتابان؟"
خیلی خوب بود.
Vic! Wh&;2#8a17ts good brother! Just wanted to pop in and say thank you again for putting me on the front end of the podcast. Love ya man! Talk to you soon. -Donald

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی