یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

افتخار ما بچه کرمونی ها

           


طرح نوشت: این طرحم رو برای ما بچه کرمونی ها زدم البته چون افتخار ماست هم شهری ماست ...


پیام حاج قاسم سلیمانی به آمریکا:

هرچتر بازی که قرار است از هواپیما هلی برن شود ، هر تفنگداری که قرار است از ناوها پیاده شود 

هرکماندویی که قرار است با نفر بر پیاده شود ، یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد

شامات خط قرمز انقلاب اسلامی است ، همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد...


دل نوشت: خرابم!...خراب!...به اندازه ی پلیسی که متهمش رفیقش باشه...؟



نظرات  (۴۵)

آخ....گفتی...
سلام خداقوت عالی بود
کلنا عباسک یا زینب(س)
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۲۶ لایتنــــــــاهی ...
سلام علیکم
افتخار ما هم هستن
با مجموعه طرحی با موضوع "سبک زندگی اسلامی- ایرانی در نگاه رهبر" به‌روزم. کلیک رنجه بفرمایید...
یا علی علیه السلام
دل نوشتتون خیلی باحال بود
            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۷ محمد کاظمی نیا
سلام.

زیبا بود(جمله ی حاج قاسم)


با چند دو بیتی در مورد حرم حضرت زینب در خدمتم

یاعلی

سلام علیکم.

خدا بهتون جزای خیر بده.

ان شاء الله ما هم سرباز خوبی برای اسلام و مسلمین و امام و نایب ایشون باشیم.

تعجیل درفرج مولامون وسلامتی نائبشون،

صلوات.

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم.

اعوانه

http://aavanehi.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
سلام خیلی عالی بود
درپناه خدای مهربون موفق وشاد وسلامت باشیدیا حق التماس دعای فرج
خدا قوت...
سلام داداش ترکوندیییییییییییییییییییییییییییی ایولا
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۳ سعید شفیعی علویجه
سلام
مخلصم اخوی !
با یه طرح در مورد امام رضا به روزم
تشریف بیارید
سلام خسته نباشید. به روزیم..
سلام همسنگر پوستر قشنگیه
به ما هم سری بزن یه ذره بروزیم!
سلام
دعوتید به خوانده ونخوانده ها...


یا علی
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۴ کلیک های پایداری
ُسلام بچه کرمون...
سلام دعوتی به تماشای طرح جدیدم ؛ امیدوارم خوشت بیاد و با نظارتت منو راهنمایی کنی...
یا علی!
سلام.وب تاثیر گذاری داری.اگه وقت کردی یه سر هم به ما بزن.التماس دعا
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
سلام
با تبادل لینک ولوگو موافقید ؟
به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
التماس دعا

سلام
مهمانید به
http://zareh.blog.ir/post/90
یا علی
سلام
برای تولد ختم صلوات امام رضا برمیدارین؟
اگه اره چن تا؟
بهم خبر بدین
ممنون
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۲۷ ☫ وبــــلاگــــ آل طــــه ☫
سلام
ممنون که سر زدید...

جالب بود.
یــــــــا علـــــــی!!

بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم، بلکه آن است که چیزی را به من ببخشی که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری.

برایم از عشق بخوان؛ عشقی برای معشوقی فنایی ناپذیر و جاودان برای همیشه...

چه شبهایی که برای تو فریاد نزده ایم و دلهامان هوایت نکرده است!!!

برایم دعا کن؛ از برای استجابت دعاهایم و رفع حاجاتم!!! می خواهم با اوباشم و برای او بمانم...

برایم دعاکن...

 

.................................

+ شرمنده یه مدتیه نیستم؛ باید کم کم به این بودن ها و نبودن های ما آدم های کوچیک عادت کرده باشین و به بزرگی خودتون مارو ببخشین!!!

التماس دعا

سلام
وب باحالی داری
لینکت کردم
لگوتم گذاشتم تو وبم :)


سلام
خداوند حفظشان کند
سلام بروزم با طرح تعجیل
حتما سر بزنید
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۸ قلمداد ظهور
می گویند تو کریمی، تو رحیمی، تو رفیقی، و تو رضایی...
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۵ هویت دختران

سلام

با مطلب جالب"چرا رنگ چادر مشکی است ؟؟؟"به روزم ...

منتظر قدومتان

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۱ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
آزاد اندیشی مجازی با موضوع حجاب و عفاف
موافق حجاب وعفاف هستم زیرا ...
مخالف حجاب وعفاف هستم زیرا...
با انتخاب هر کدام در بخش نظرات دلیل خود را بنویسید.
سلام...
به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)...
به روزم با:
"حضرت ماه"
سلام
خداقوت
احسنت وبلاگ پرباری دارید.
ممنونم بهم سر زدید

سلام
پاسخ:
سلام علیک
سلام
خصوصیات و وصیت نامه شهدا این کانون که متصل به سایت منور است را مطالعه فرمائید.
و
ادامه دهید این سیر را تا 1392/07/11 که تاریخ یادواره شهدا می باشد.
باتشکر
www.monavar.net
خدا کنه باطنشون هم مثل ظاهرشون باشه
پاسخ:
که هسته

چرا خراب؟

خدا جایگزین همه ی نداشته هایت

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۵ محمد حسین خانی کوثرخیزی
ممنون و خدا قوت
پینوشت:چطوری همشهری(البته من کرمانیم و آقای سلیمانی بافتی)
سلام سرباز
زیبا بود
هم وبتون
هم سردارمون
امیدوارم باز هم ببینمتون
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۸ حسام محرابیان
سلام.
بروزم٬ با طرحی از حضرت آقا...
عشقی به نام شما.
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید.

http://www.hesam8.nasle4.com/
ایشون افتخار همه ی ایرانی ها است.
۰۳ مهر ۹۲ ، ۰۹:۰۴ خاک پای دوستداران حضرت زهرا(س)
سلام علیکم 
ممنون از حضورتون .نظر لطف شماست که وبلاگ منو بی نظیر می دونید.
اینجوری هم نیست ولی تلاش می کنم بشود.
وبلاگ شماهم عالیه .از همه صفحات دیدن کردم ،خیلی خوب بود.موفق و سربلند باشید.

یا علی(ع)

لطفا حاج قاسم ما رو انحصاریش نکنید ک ما قلبمون ضعیفه حاج قاسم براساس اتیکت رو سینش مال  ملت ایرانه نه فقط کرمونی ها 

۱۲ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۷ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام هم استانی...
وب خوبی داری...
احسنت...
۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۵ محمد جواد ابراهیمی
دعای حضرت بدرقه اش
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۳:۱۵ خسرو زارعی
اما صادق- علیه السّلام- فـرمودند:
« ما مِن عَمَلٍ اَفضَلَ یَومَ القِیامَةِ مِنَ الصَّلَواةِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ » ؛
« در قـیامـت هـیـچ عـمـلی بــرتـر و گـرامی تر از صـلـوات بـر محمّد و آل او نـیـســت. »

[گل]منتظر نظرات شما عزیز می باشم[گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی