یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۲ ق.ظ

راهتان ادامه دارد

         


طرح نوشت: ای شهیدان مطمئن باشید راهتان ادامه دارد هر چند تعداد کمی دارند این راه را می آیند ولی با دل و جان خود می آیند 

دل نوشت: ای شهیدان برای ما حمدی بخوانید که شما زنده و ما مرده ایم

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۷
یک آخرالزمانی

نظرات  (۲۹)

۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ سجاد عبدی
فقط میشه گفت شرمنده ایم ....
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۲ مامان هستی جون

آری ...............................

۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۳ سید سعید باباییان
ای شهیدان برای ما حمدی بخوانید که شما زنده و ما مرده ایم...
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند...
+ یازهرا(سلام الله علیها)
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۲ معبر سایبری فندرسک
سلام خدا قوت. انشاالله که همیشه ادامه دهنده راهشان باشیم.
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۳ محمد حسین خانی کوثرخیزی
خدا نصیب کنه برسیم بهشون
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۴ سجاد علیزاده

سلام

شهادت نصیبتون...

یا علی

بسم رب الشهر الرمضان
سلام و درود بر اهالی ماه خدا . در این فرصت استثنایی که خدای کریم بمون داده با یک قرار معنوی موافقید؟؟؟بسم الله...
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر والجعلنا من انصاره واعوانه والمستشهدین بین یدیه...[گل]
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۱ غریبه اشنا
سلام
به راستی که شهدا زنده اند ما مرده ایم
یا حق
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۵ عاشق مهدی(عج)
ای گل نرگس ...
ترا به نام گل نرگس می شناسند در زمین ...
اما من ترا به نامِ آقای زمین می خوانم ..
آقای مهربانی که هر روزِ زمین به امورات هستی رسیدگی
می کنی ، بی آن که لحظه های شکایتی کنی از این زمانه ..
می دانم دلت دلگیر است و دلتنگی ...
می دانم دلت برای آمدن بیقراری می کند اما اجازه ی
ظهورت دستِ من نیست عزیز..
اگر بود تا به امروز می آمدی ..
اذنِ ظهورت با خداست : کاش آبرویی بود برایم تا به درگاه خداوندی می رفتم : و نام ت را می خواندم :
و اجازه ات را از خدا می گرفتم ..
اما من روسیاه تر از آنم که آبرویی مانده باشد برایم :
اعتبار من و این عاشقانه ها فقط به نام توست در زمین ..
مرا در زمین به نام و نشان تو می شناسند :
مرا حلال کن اگر جایی : بی نام تو نوشتم و بی یاد تو خواندم ...
آقای زمین : رمضان است و من در حسرت افطاری عاشقانه
برای تو مانده ام در زمین ..
کاش لااقل : می آمدی : خرمایی نانی : باور کن :
نان خانه ام از عشق است : عشق به تو و به حضور تو ..
آقای زمین : آسمان میخواهم : مرا هم با خودت ببر ..
از زمین دلگیرم .. :
زمینی ام اما زمین بی تو مرا بار گرانی ست هنوز ...
سلام،از هر دومطلب زیباتون دیدن کردم.ممنون از حظورتون ...
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۵ علی بازیار
سلام عالی بود اگه میشه مارو باعنوان اموزش مداحی لینک کنید
دل نوشتتون خیلی زیبا بود
ما سعی میکنیم راهشون رو ادامه بدیم
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۸ مارتر مارتر

چطور به ادراک برسیم در این وانفسای بی درکی ؟؟

پاسخ:
با زنده نگهداشتن نامشان
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۰:۵۰ مشت پولادین
سلام
مثل همیشه عالی بود
موفق باشید

طاعات و عباداتتونم قبول باشه

یا علی
سلام دادا . تشکر از حضورت و دعوتت . خیلی طرح هات قشنگن و انشالله موفق باشی با اجازت برشون داشتم
بسیار زیبا بود
ممنون

کاش در این رمضان لایق دیدار شوم

سحری با نظر لطف تو بیدار شوم

کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان

تا که همسفره تو لحظه افطار شوم

به یقین یوسف ما آمدنی است...

اللهم عجل لولیک الفرج

ممنون از حضورتون وتبریک به خاطر داشته همچین وبی

یاعلی

باسلام

خود را رهرو راهشان می دانیم اما قدم هایمان سست است . . .

مگر به دعای خودشان این قدهایمان مستحکم شود و خواسته ها و آرمان هایشان زمین نماند.

یاعلی . . .

ما تا آخرین نفس  پای آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده ایم
سلام
کارهای بیشتری ببینید.
یاحق
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۱ قافله ی صبر و بصیرت
سلام
درمورد عدد 313 و ارتباط آن با ظهور امام زمان (عج الله فرجه) چه می دانید ؟
آیا صرفا عددی خاص و با معنا است یا خرافه ؟
همه چیز درمورد این موضوع در وب سایت
# قافلــه ی صـبر و بـصیـرت #
لطفا اعلام نظر بفرمایید .
التماس دعا
سلام .
ممنون از حضورتون...
معذرت میخوام بابت تاخیرم...
شماهم وبلاگ بینظیری دارید...
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
خواهش میکنم متعلق به خودتونه
صمیمانه برای تو...

عشق یک سینه وهفتادو سر می خواد
بچه بازیست مگرعشق جگر می خواهد ...

سلام دست مریزاد
موفق وموید باشید
التماس دعا
سلام
وبلاگتون تخسین برانگیزه!
امیدوارم واقعا راهشون ادامه داشته باشه...
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۲۶ احسان/طلبه ی شیطووون

بنده ای خدا را گفت: اگر سرنوشت مرا تو نوشته ای پس چرا دعا کنم؟
خدا گفت: شاید نوشته باشم ، هر چه دعا کند.
*************
اُدعونی اَستَجِب لَکُم

۰۵ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۱ رضا غفاریان
تا پای جان پای مولایمان ایستاده ایم
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۱ رضا غفاریان

سلام دوست عزیز
تو این روزا به دعای شما به شدت نیازمندم
دعا کنید عاقبت بخیر شم
یاعلی

سلام.ممنون که بهم سر زدید وبلاگتون خیلی خوب و پر محتواست.خسته نباشید همسنگر.تو این شبا التماس دعا
دنیا مشتش را باز کرد
شهدا "گل" بودند و ما " پوچ"
خدا آنها را برد و زمان مارا..

سلام همسنگر.
وب پر محتوایی دارین.
اجرکم عندالله.
من با اجازتون شمارو لینک میکنم.
در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی