یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ب.ظ

آقا جووون دلم پره...

            



طرح نوشت: سلام آقا جون از اون روزی که فهمیدم بین مایی به همه سلام کردم،آخه چرا ما آدما اینقدر مزخرف هستیم یعنی دنیا اینقدر زمین گیرمون کرده یعنی اینقدر عشق به زمین،زمین گیرمون کرده،عشق به مال زمین گیرمون کرده؟؟؟چرا واقعااااا چرااااااااااا؟؟؟؟خسته شدم از این دنیا از خودم از اطرافیانم همه دم از امام زمان میزنند ولی دلشون امام زمانی نیست خود منم که دارم با شما درد دل میکنم امام زمانی نیستم،ما نباید خودمونو به کم تر از بهشت بفروشیمولی متاسفانه همه داریم این کار را میکنیم،کسی هم به فکر نیست من الان سه ماه است که یک بروشور در مورد حجاب درست کردم همه جا رفتم اما کسی حمایت نمیکنه که چاپ بشه و پخشش کنیم دبیرستان های دخترانه.هیچ کس به فکر نیست.............

 

دل نوشت: میگن حرف از دل برآید بر دل نشیند،این حرف های من از ته دل بود حالا به دل شما بشیند نمیدانم


کمی باربط: دوستان عزیز ممنونم که بهم سر میزنید لطفا روی این پست که نظر میگذارید ایمیل خودتونم بگذارید چون میخواهم خبر نامه ی ایمیلی راه بندازم واز این به بعد وبلاگ 3 روز یا 4 روز یک بار بروز میشه ممنونم


موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
یک آخرالزمانی

نظرات  (۵۱)

۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۷ احسان ایرانی
سلام

خدا قوت جا داشت بیشتر روش کار کنید
پاسخ:
اره ولی خوب میخواستم ساده باشه
سلام 
خدا قوت ...

زیبا .............................
چه کنیم که سرباز کم است...
هزاران سال است که عالم سیصد و سیزده مرد به خود ندیده...
.
.
.
شما رو لینک کردیم...
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۹ غریبه اشنا
سلام
طرح و دلنوشت بسیار زیبا و دلنشین بود
خسته نباشید
یا حق
جالب بود
سلام
شیطان نفر اصلی است یا هوا و هوسهای نفسانی ما؟
baran313.blog.ir

سلام علیکم بزرگوار

فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک میگویم

انشاالله که امسال با سال های گذشته فرق کند

انشاالله ماه رمضان 92 الهی شویم و از بدی پاک

دعا برای یکدیگر فراموش نکنید که استجابت درآن است

یاعلی

۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۵ طریق متفکر

باسلام

آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

البته مقداری کمتر خودزنی کن . . .

اگر طراحی از خودته، خوب کار شده، جدیده.

یاعلی . . .

با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

حرف دل شما با لینک زیر در سایت"نقل قول" در قسمت کوتاه نوشت درج گردید:

http://naghleghol.ir/index.php/harfedel-2/952-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85
با تشکر از مطلب زیبای شما/
با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

حرف دل شما با لینک زیر در سایت"نقل قول" در قسمت حرف دل درج گردید:

http://naghleghol.ir/index.php/harfedel-2/952-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85
با تشکر از مطلب زیبای شما/
سلام علیکم
عالی بود وپر درد...
آمزش وپرورش خیلی وقته داغون شده.....
وقتی در نماز جماعت مدرسه 15نفر از 500نفر دانش آموز بیشتر شرکت نمی کنند
حجاب؟؟؟!نمـــــــــــــــــــــــــاز...
التماس دعای شهادت
یازهرا
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۳ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بسیار زیبا ممنون
التماس دعا تو این ماه
یا حق
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
عالی بود و پرِِِدرد
التماس دعا


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام
خیلی زیباست

۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ ღ فاطمه ღ
هیچ کس به فکر نیست........

سلام
احسنت

هرچند برخی مسئولین بی اعتنایی می کنند،اما مطمئنا شما کوتاه نمی آید که-پس 1 سر به سازمان تبلیغات و حوزه هنری شهرتونم بزنید ..

برا من جواب داده-خود مدیران برخی مدارس هم می تونند همکاری کنند.

موفق باشی اخوی
تمنای دعا
سلام خیلی قشنگ بود و خیلی ساده
البته به دل میشینه امه بهتره یه کم رو ادبیاتش بیشتر کار کنی تا گیراییش بیشتر شه
موفق باشید
سلام
ممنون که به وبلاگم اومدی.
وبلاگ شما هم در راستای تحقق اهداف مهدویت است... از این جهت از خدا میخوام موفق تر از قبل باشی انشالله
ما رو تو سحر و افطار این ماه فراموش نکن رفیق
یا علی
خیلی زیبا بود
حلول ماه مبارک رمضان هم مبارک باشه
التماس دعا
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۲ ابراهیم ایلخانی
مولای مولای.....

زیبا نگار باشی محمد جان...
سلام
زیبا بود
التماس دعا
یا علی....
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۳ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بروزم
تشریف بیارید
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۳ سید میلاد موسوی
درود؛ بہ روز شدیم با:
+ ویژگی ها؛ دیدگاه و سخنان بزرگان و نامداران جهان درباره کوروش بزرگ، پدر ایران.

بر من چه دیدی زشتی ام ندیدی *** با این همه پستی، مرا خریدی


نازِ منِ آلوده را کشیدی *** بنگر مرا در فرط بی پناهی


اغفر لنا ذنوبنا الهی، اغفر لنا ذنوبنا الهی

۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۹ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
امروز پنجمین روزیست که در محاصره ایم؛
آب و نان را جیره بندی کردیم.
عطش همه را هلاک کرده.
همه را جز شهدا که کنار کانال خوابیده اند.../

آیا روزه گرفتن در ایام تابستان سخت است؟
سلام خسته نباشید
باید به زحمت و پشتکار شما آفرین گفت...
اینی که شما گفتی کسی حمایت نمی کنه و به فکر نیست مسئله ی جدیدی نیست... خیلی از ادارات و ارگانها هم ملاک کارشون بخشنامه هاییه که بهشون ابلاغ میشه ... و حاضر نیستن از حدااقل ها فراتر برن... اما بسیجی ها ثابت کردن که با وجود این همه بی توجهی باز هم میشه کار فرهنگی موثر انجام داد...
به اعتقاد من در همین زمینه که دارید فعالیت می کنید خیلی خوبه که ادامه بدید و روز به روز قوی تر بشید...
برای خبرنامه هم ایمیلم رو هم درج کردم.
اگر هم برای این فعالیتی کمک نیاز داشتی من در خدمت شما هستم...
یا علی ع
۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۰:۵۵ معبر سایبری فندرسک
انشاالله که این ماه رمضان لایق دیدار شویم
سلام دوست عزیز
شرمنده یه مدت نتونستم سربزنم .
طرح خوبی بود
بروزم
۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۲:۵۲ ثاقب زهرا
خدایی حرف دل منو زدی
ای کاش می فهمیدیم بدون امام زمان زندگی معنایی ندارد

سلام دوست عزیز
از اینکه دغدغه حجاب و مسایل فرهنگی دارید جای شکر داره
این نشون میده که شما یه کارایی برای امام زمانی شدن می کنی ولی ما هنوز ول معطلیم
از دبیرستان ها نگو که متاسفانه پدر مادرا فقط نمره روی کارنامه کاغذی براشون بسه و کاری ندارن که روی صفحه دل بچه هاشون چه چیزایی حک میشه
دیدم که میگم
خیلی نامردن بعضیا
بازم ممنون از حضور سبزتون تو وبلاگم
۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۹:۲۳ کربلایی110
چگونه حس شهوت خود را کنترل کنیم ؟

بی‎تردید یکی از نیرومندترین غرایز، نیروی شهوت و غریزة جنسی است.
این نیرو که از ابتدای تولد به صورت نهفته در وجود آدمی به ودیعه نهاده شده است.
تا زمان بلوغ هم چنان دوران آرام و بی‎تحرکی را پشت سر می‎گذارد، اما به محض شروع دوران نوجوانی آرام، آرام زمان بیداری و شکفتگی آن فرا می‎رسد و رفته رفته تمامی وجود نوجوان را در برمی‎گیرد و بر تمامی رفتار انسان اثر می‎گذارد.
به همین دلیل غریزة جنسی و نیروی شهوت فرد را با مشکلاتی مواجه می‎سازد.[گل]
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۲ مارتر مارتر
سلام
نبودم
بسیار عالی
دل دل شود او خواهد آمد
دل ما دل نیست
یا علی
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۰ نازنین روانبخش

سلام

رسیدن ماه عزیز رمضان مبارک تون باشه

ببخشید که دیر بازدیدتون رو پس میدم

ان شالله خدا توفیق درک ماه مبارک رو بده و لیاقت بندگی رو داشته باشیم باشه که محضر امام عصرمونم درک کنیم

التماس دعای فرج

یا علی

سلام علیکم
فرا رسیدن ماه مبارک  رمضان را به شما تبریک میگم
بروزم با : محرومیت صدا ندارد ...
منتظر نظرات مفیدتان 
موفق باشید 
یا حق 
www.dorbin-man.blog.ir
خیلی زیبا بود
احسنت

سلام
خیلی خوب شده
راست میگید همه فقط تظاهر میکنیم
منم خیلی از این موردا دیدم همه حرف میزنن اما پای عمل و هزینه که میرسن کلی بهانه دارن
خدا به دادمون برسه
.یاعلی.
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۸ سوخته دلان
احسنت به این روح بزرگ
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۴ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)

۱۹ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۴ سید سعید باباییان
من لینکتون میکنم
شما هم اگر صلاح دیدید لینک بفرمایید
التماس دعا
یا حق
۱۹ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۷ دختر ایرانی
سلام . ممنون از حضورتون . مطالب خوبی دارید

التماس دعا
بسم الله...
با پادکستی ویژه ماه مبارک رمضان به روزیم....
یا حق....
سلام وبلاگ جالبی دارید،باید به شما احسنت گفت که با این سن کمتون دغدغه ی حجاب و مشکلات جامعه رو دارید؛امیدوارم که تو کارتون موفق باشید و حمایت بشید‎*‎***جانبازی است برای خودش این چادر من! دربرابر ترکش های نگاه مسموم تکه تکه می شود؛اما تسلیم هرگز...****تو این ماه عزیز التماس دعا دارم‏(لینک شدید‏)یا مهدی فاطمه‏(عج‏)‏
سلام وبلاگ جالبی دارید،باید به شما احسنت گفت که با این سن کمتون دغدغه ی حجاب و مشکلات جامعه رو دارید؛امیدوارم که تو کارتون موفق باشید و حمایت بشید‎*‎***جانبازی است برای خودش این چادر من! دربرابر ترکش های نگاه مسموم تکه تکه می شود؛اما تسلیم هرگز...****تو این ماه عزیز التماس دعا دارم‏(لینک شدید‏)یا مهدی فاطمه‏(عج‏)‏
خــدایــا!
کمکمان کن تا چترِ گناه را در باران ِ رحمت ِ رمضانت بسته نگه داریم...
آری! چترها را باید بست، زیر باران باید رفت...
اللهم عجل لولیک الفرج
خدا قوت

سلام

خیلی کارتون عالی وزیبابود

اجرتون با حضرت صاحب

من ازش استفاده کردم...البته با اجازه

بر دله ما هم نشست

۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۲ سجاد عبدی
زندگی بی آقا= .......
اللهم عجل لولیک الفرج
بروزیم
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۳ کوله بار عشق
سال ها منتظر سیصد و اندی مرد است...
هزاران سال است که عالم سیصد و سیزده که نه حتی یک (منتظر) هم به خود ندیده است...
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۳ رضا غفاریان
دلخوش به مستحبی ام که جوابش واجب است
السلام علیک یا صاحب الزمان
من دعا میکنمت...
که کنار پسر فاطمه هنگام سحر ؛ پشت دیوار بقیع ؛
قامتت قد بکشد به دو رکعت نمازی که نثار حرم و گنبد بر پا شده ی حضرت زهرا بکنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی