یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ

السلام علیک یا علی بن موسی رضا

دریافت                                                                      دریافت


طرح نوشت:یا علی بن موسی رضا حرم تو تکیه گاه من است ممنونم ازت که منو دعوت کردی هرچند که ما آدم بشو نیستیم ولی...


کاملا باربط:  دوستان ببخشید منو که بازم دیر آپ شدم چون سفر بودم از این به بعد انشا الله بیشتر کار میکنم


                   دوستان اگه از طرح ها خوشتان نیامد دیگه ببخشید تازه رسیدم وقت نداشتم

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۳
یک آخرالزمانی

نظرات  (۴۶)

دستت درد نکنه داداش چرا خبر ندادی داری میری ما رو که دعا کردی
طرح هاتم عالی هستن
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۶ محمدرضا محمودی
هنر شهید...
http://nimkat.blog.ir/
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۶ محمدرضا محمودی
سرم گیج رفت...
(O-o)
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۴ طریق متفکر
زیارت قبول . . .
التماس دعا . . .
یاعلی . . .
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۷ سید میلاد موسوی
درود؛
خوبه ولی اگر اینقدر پیچ و تابش نداده بودی بهتر بود؛ چشم رو اذیت می کنه.
چند اشتباه املایی:
اسلام علیک یا علی بن موسی رضا = السلام
چرن = چون
اینشا الله = انشاالله
کامیاب و شاد باشید دوست گرامی، زیارت قبول.
خیلی دلم تنگه حرمشه
سلااام
ترنم وصال
ی شعر که تا حالا نخوندید
http://baran313.blog.ir

خیلی دلم برا زیارت آقا تنگ شده

دستتون درد نکنه

اجرتون با امام رضا(ع)

ممنون از لطفتون

همین که مرتبط با عنوان وبلاگم باشه

البته ببخشید

سلام دوست عزیز ... با پست جدید (دانلود کلیپ تصویری به طاها به یاسین ... ) در خدمتتان هستیم.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۱ بسیجی منتظر
ممنون .خیلی قشنگ بود...
یامهدی
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۳ حزب الله مجازی
مارو بطلب آقا .......
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۳ محمد جواد ابراهیمی
سلام
زیبا بود این رؤیای صادقه!
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۵ حزب الله مجازی
باسلام وعرض خسته نباشید 
باپوستر « بیان رهبری درباره خواندن قرآن در ماه رمضان » بروزم .
التماس دعا 

۱۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۴ ثاقب زهرا
عالی بود
منم خیلی دلم هوای زیارت کرده
ای کاش حضرت ما رو هم می طلبیدند
آه...
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۰ احسان ایرانی
سلام
خسته نباشید ..
ولی این چرا این شکلیه ؟
آدم سر گیجه میگیره
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۱ سید میلاد موسوی
زردشت: هرگز به گفتار و آموزش دروغ پرست و گمراه گوش ندهید زیرا چنین کسی خانه و ده و شهر و کشور را به ویرانی و تباهی کشاند. پس باید آنان را از خود دور سازید و به خود راه ندهید. (بند 18، یسنا، هات 31)

درود؛ به روز شدیم با:
- فروع دین
- مادر اقیانوس عاطفه
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۳ منجی سلام..

سلام دوستان.. از اونجایی که شناخت طب اسلامی و ایرانی بسیار مهمه و در روایات بسیار بر شناخت بدن و آنچه شامل باید ها و نبایدهای تغذیه ای هست تاکید شده و همچنین آیه صریح قرآن که می فرماید: بنگرید طعامتان را .. و چون که یهود و استعمار شیوه زندگی  و تغذیه ای ما رو تغییر دادند، برآن شدم تا اطلاعاتی در این زمینه ها رو برای مشتاقان و دوستان عزیز در همین وبلاگ  و در قسمت موضو عات مطالب، در بخش **طب و تغذیه اسلامی ایرانی **در اختیار شما قرار بدهم..

همچنین در حد توان پاسخگوی سوالات و مشکلات و بیماری های  شما توسط دوست عزیز و بزرگوارم جناب آقای بهار نژاد هستم.سوالات خود را در بخش نظرات قرار دهید و جوابتان را حد اکثر۴۸ساعته  همان جا دریافت کنید.

بی شک راهنمایی شما دوستان عزیز و اظهار نظرات شما در بهبود مطالب این بخش موثر و مفید خواهد بود.

بارالهــــــآ
عاشقانه هایم را در پیشگاهت
به خاک می مالم
و چه خوش انصاف تا میکنی
با دستان خالی ام
و گران میخری
وجود بی بهایم را...

سلام و ادب ...

 

با دو پست "امام خمینی – تهذیب نفس"

"آمدم ای شاه پناهم بده " بروزم.

.................................................

التماس دعا

یا مهدی

 

سلام

شرمنده

یه دنیا شرمنده که نبودم و پیامتون و ندیدم

 

اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی


salehoon313.blogfa.com
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۶ راهراه ناتمام
سلام ونور خدمت شما دوستدار وبلاگ شهدا تشکر از حضورتان ...نوای وبتون خیلی قشنگه...یازهراس
سلاااام
دارم آماده میشم برا مهمونی
baran313.blog.ir

اگه خواستی کاری انجام بدهی از امام زمانت اجازه میگیری!؟
1- بله، تاجایی که بشه انجامش میدم
2- تا حالا بهش فکر نکرده بودم
3- سعی میکنم از امروز انجام بدم
4- خیر

پاسخ:
3
سلام
خداقوت...
اگر مایل به تبادل لینک هستید اعلام کنید
یاعلی
پاسخ:
چشم
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۲ احسان ایرانی
طرح بالای زیبا تر شده

من حس دلتنگی میکنم با دیدنش
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۵ سید اشکان

سلام دوست عزیزم..وبلاگ و مطالب شما هم بسیار زیباست

به امید موفقیت های روز افزون

سلام ممنونم که اومدید این طرح امام رضا چقدر جالب بود

نوای وبلاگت هم باسوز بود

التماس دعا

پاسخ:
ممنونم که سر زدید
خدایا ...

رمضان ماه مهمانی توست ...

سفره ات هر روزِ سال پهن بوده ،

ولی این روزها ، پذیرایی ها ویژه است ...

از خوان گسترده ات چشم و دلی سیر میخواهم ...

شکم سیر را هر روز قبل از رمضان مرحمت نموده ای ...

الهی شکر[گل]
پاسخ:
الهی ششششششششششششششششکررررررررررررررررر
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۵ غریبه اشنا
سلام 
من تازه به جمع افسران جنگ نرم اضافه شدم خوشحال میشم بهم سر بزنید و انتقاد ازم بکنین و بهم پیشنهاد بدین
در ضمن وبلاگتون عااالیه امیدوارم روزی به پای شما برسم 
یا حق
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۱ پاتوق عمارها-ثامن گرافیک
آی جوونیم فدات امام رضا
سلام علیکم
طرح اولی خیلی خوب و زیبا بود
نخسته
پاسخ:
خیلی ممنونم
سلام همسنگر
صفحه وبت رو باز کردم خوب هواییم کردی...
الاسلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
پاسخ:
کاشکی ما هم هوایی میشدیم
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۴ محمد حسین خانی کوثرخیزی
السلام علیک یا امام رضا

پینوشت:
سلام
الحمد لله خوبم شما خوبید
نه عزیز فراموش نمیشید شما درگیرم
انشاالله به زودی خدمت میرسم
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۴ احمدرضا کمیلی

سلام

از اینکه سر می زنید ممنونم

طرح ها بسیار خوبی میذارید


حرم امام رضا تو ماه رمضون عجب صفایی داره ...

بخصوص افطاری های حرم (لبخند)


یاعلی



پاسخ:
با افطاری ها موافقم
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۱ محمد علیزاده
یا امام رضا
20
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۶ ღ فاطمه ღ
چشمم از اشک پر و عکس حرم میلرزد.......... :(

۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۷ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
سلام علیکم
احسنتم
طرح‌ها زیبا بودن
یا علی علیه السلام
س لام ممنون از حضور سبزتون
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۳ دنیای نیاز به نـماز | World Prayer .IR
سلام،
ممنون بابت مطالب زیبایتان!

باز هم به ما سر بزنید ...

یاعلی
التماس دعا
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۲:۱۴ رزمنده سایبری
سلام

ممنون سر زدید
وب شما هم خوب کار شده

موفق باشید
سلام
خدا قوت واقعا زیبا بودن
دلتنگ امام رضا شدم
یاعلی.
منم اپ کردم بیا........
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۶ آشنای غریب
سلام و عرض ادب
تشکر از حضور سبزتون
انشاالله قسمتتون بشه همین ماه رمضان افظار مهمون آقا امام رضا(ع) باشید
التماس دعا
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۱ عبدلله حنان
دعا کنید رب العالمین راضی باشند از این طرح و این دعوت
این دوتا طرح خیلی قشنگ بود
دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی