یک آخرالزمانی

مشخصات بلاگ
یک آخرالزمانی

جنگ نرفتم اما زیاد جنگیدم ، جانباز نیستم اما با جونم زیاد بازی کردم ، کوچه ای به نامم نشد اما همیشه اواره ی کوچه هابودم ، لباس خاکی نپوشیدم اما لباسم همیشه خاکی بود ، ترکش نخوردم اما هزاران بار ترکش کردم، اما به لطف خدا امروز دارم زندگیه قشنگی رو تجربه میکنم

نوا
سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۱ ب.ظ

قابل توجه رئیس جمهور جدید!!

         

دریافت

طرح نوشت:قابل توجه رئیس جمهور جدیدمون باشه که پیرو راه امام(ره)و شهدا باشد و از حرکت ملت ایران به سوی ارمان ها منحرف نشود!!!

 

دل نوشت:میخواهم بدانم رئیس جمهور جدیدمان در مورد حجاب چه کار میخواهد بکند؟؟!!!

 

کمی با ربط:ایده ی این طرح مال خودم نیست یک جایی دیدم اما باتغیر زیاد ی گذاشتمش.


کاملا بیربط:طرح های من در خصوص سعید جلیلی میتوانید اینجا ببینیند!!

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۷
یک آخرالزمانی

نظرات  (۵۴)

سلام
خوبی؟
بسیار طرح به جایی
موفق باشی داداش
راستی مگه امتحان نداشتی؟
پاسخ:
سلام
ممنونم
دیگه چه کنم امتحاناتم نمیتوانم منو از شما جدا کنن
سلااااام
بسیار طرح زیبا یی شده داداش
خدا قوت
سلام
یا علی دداش بازم که گل کاشتی
زیبا عالی و به جا
خسته نباشی برادر
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۵ فرمانده عملیات
سلام همسنگرولایی
ممنون از حضورتون
افرین برشما
 زیبا بود
لذت بردیم

سلام

دستتون درد نکنه عالیست

ضمنا زیر تابلو دورزدن ممنوع ،انقلاب انتقلاب تایپ شده تصحیح بفرمائید

پاسخ:
سلام
ممنونم 
اصلاح شد
سلام
طرحتون جالب شده
اما یه اشتباه کوچیک از اهداف (انتقلاب) یه دونه ت زیاد وارد شده
خدا قوت
در صورت صلاح ما رو لینک کنید
و شما لینک شدید
پاسخ:
ممنونم که خبر دادید اصلاح شد
سلام چه ثانیه چه دقیقه چه ساعت و چه زمان بــرای آمـدنـــت ، رفــت و مـی رود آســـان ز پـشـــت ابــــر درآی و بـتــاب آقــا جـــان عـزیــز فـاطــمـــه مـــولا چــــرا نیـامــده ای یاعلی

سلام

دقیقا ....کسی شایسته ریاست جمهوری ایرانه که به این دو مورد توجه کنه و از مسیر انقلاب و اهدافش منحرف نشه....

متشکرم...

سلام

جدا عالی در عین سادگی
خدا قوت 
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۲ سید امیر علی حیدری
سلام مومن
اصل تابلو ها اینها هستند
اما تابلو هایی زیادی دیگه ای هم هستند که باید رعایت بشند
یا حق/.

پاسخ:
حق باشماست
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۸ سعید شفیعی علویجه
خادم الزهرا:
طرح ساده ولی با مضمون بود
همین
یا زهرا
سلام داداش خوندم و دیدم خیلی جالب بود ممنون که خبرم کردی.
سلام
خیلی خوب بود
واقعا باید یه فکری برا حجاب بکنن
دیگه نمیشه سکوت کرد
سلام
طرح قشنگیه
خسته نباشید
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۸ روح الله علوی
سلام خسته نباشید
نمی دونم ، این جا فضای نقد کارتون وجود نداره
اما محتوای کار رو می پسندم
ان شاء الله موافق و موفق تر باشید
سلام. خیلی خوب بود.
ان شا الله که همینطور هست و مردم فرد اصلح رو انتخاب می کنند که از مسیر انقلاب و مردم جدا نشن.
سلام
جالب بود
سُلام، خوب بود، موفق باشی

سلام ....عالی بود ..

دستتون درد نکنه..

در کل حواست باشه که دور و بر خط قرمزها پرسه نزنی...
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۷ گرافیک اسلامی طراح جوان
سلام
جالب بود
خداقوت
یاحق
salam.
ziba shodeh.
dastetoon dard nakoneh.
enshaallah ke tavajoh konand!
ya ali
سلام . . .

ممنون ، شما خوبین ؟؟

بسیار زیبا . . .

اجرکم عندالله . . .

یا علی . . .
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۲ حزب الله مجازی
باسلام .طرح زیبایی بود 
سلام.ممنون .
انشاالله عامل باشند.
در پناه خدا
ماشاالله به این فعالیت به روز و پشتکار عالی...!
خدا زیادت کنه داداش.
همچین گفتی برا امتحانات ممکنه مدتی پیدات نشه گفتیم تا یه ماه خبری ازت نیست...
اما نشون دادی امتحانات هم جلودارت نیست.
آفرین به این همت.
ما رو هم دعا کن داداش...
یا علی
پاسخ:
دیگه اینقدر شما را دوست دارم که نمیشه نیایم.
سلام برشما.
الحمدللله طرح های خوبی درست می کنید.
وبلاگی را هم که برای آقای جلیلی ایجاد کردید هم از نظر فضای گرافیکی اش عالی ست، هم طرح هایی که برایش درست کردید.
ان شاءالله خداوند به شما قوت دهد.

طرح جالبی بود موفق باشین.....
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۱ مقتدر مظلوم


سلام دوست عزیز
با شرکت در جنبش وبلاگی "من رای می دهم" تیری در قلب دشمنان نظام جمهوری اسلامی و همچنین دشمنان ولایت فقیه بزنید

.:: "جنبش وبلاگی "من رای می دهم"" ::.
http://www.mazloum.ir/post/955

منتظر یاری شما هستیم

یا علی
سلام با تشکر از دعوتتون
و پستهای زیباتون
یا علی ع
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۹ دلتنگ شهدا
ممنون ازحضورتون
پست بسیار عالی
پایدار باشید
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۸ سید امیر حسین حجازی

سلام یه مطلب در مورد ظور و عوامل ان گذاشتم حتما مطالعه فرمایید
یاحق

 

سلام

ممنون که به من سر زدی

وبلاگ شما را لینک کردم

یه سوالی توی دلم مونده:

این آقایونی که میگن ما طرحی داریم که سه ماهه یا شش ماهه یا دوساله وضعیت اقصادی مملکت را درست میکنیم میخوام بدونم تا حالا کجا بودند آیا نه اینکه اینان به دنبال میز ریاستند؟؟؟؟

پاسخ:
خوب هرچیزی جای خودش را دارد
بعضی ها به علت بی احترامی احمدی نژاد به رهبرمون زیاد دوست ندارن باهاش همکاری کنن که حالا با مشایی رفیق شده
بعضی ها هم اره ریاست را میخواهند 
خدا میدانه!!!!!
سلام خیلی ممنون اماوب من فکرنکنم دراین حد«عالی» باشه ولی درهرصورت ممنون
پاسخ:
ممنونم
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۹ خادم الشهدا
سلام دوست خوب
کار شما هم عالیه موفق باشید
یاعلی
پاسخ:
خوهش میکنم
دقت کردی؟ گاهی...       جای رحمت میشویم زحمت               جای محرم میشویم مجرم                        جای ژست میشویم زشت                                  جای یار میشویم بار                                         جای قصه میشویم غصه                                                    جای زبان میشویم زیان                و.... پس زیادی به خودمان مغرور نباشیم چون با یک نقطه جابجا میشویم.
جمعه های انتظار:

نیامدی و آب هم از اب تکان نخورد در دلم؟
حتی نه آنقدر که از صدای کسی که آمدو گفت:" بازیافت بازیافت "
در کدام کوچه ی رخوت و بی خیالی،"لیاقت با تو ماندنم"گم شد؟
باید دوباره این دل را چله نشین کسب" تقوا" کنم


@};-
پاسخ:
الهم عجل لولیک الفرج
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۱ آرمانهای انقلابی یک ملت
سلام دوست عزیز
طرحت مختصر و مفید و بسیار منسجم اومده... همه حرف اول و آخرمو را با این طرح زدی.
بسیار ممنونم
پاسخ:
ممنونم داداش

۱۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۸ هنرمندان مازندران
خداقوت
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۴ ضریح گمشده
سلام جالب بود
ممنون از حضورتان

وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد . امام حسن عسکری علیه السلام


خداقوت.بروزم تشریف بیارید

سلام
رئیس جمهور برای مردم !! نه برای خودش و قدرتش !1
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۳ دلتنگ شهدا
بسیار عالی وزیبا
امیدواریم آقای رئیس جمهور توجه کنند
پایدار باشید
حرف دلم بود 
وب زیبایی دارین
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۲ واحه ای در نیزار

سلام بزرگوار .

ببخشید دیر سر زدم به وبلاگتون.

ممنون از حضور سبزتون.

۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۸ فرمانده عملیات
علىّ بن ابوحمزه بطائنى حکایت کند:
روزى حضرت موسى بن جعفر علیه السلام از شهر مدینه به سوى مزرعه اش خارج شد؛ حضرت سوار قاطر بود و من نیز سوار الاغ شدم و حضرت را همراهى کردم .
مقدارى از شهر که دور شدیم ، ناگهان نرّه شیرى سر راه ما را گرفت ، من بسیار ترسیدم ، ولیکن شیر به سوى حضرت نزدیک آمد و با حالت ذلّت و تضرّع مشغول همهمه اى شد.
امام موسى کاظم علیه السلام ایستاد و شیر دست هاى خود را بلند کرده و بر شانه هاى قاطر قرار داد.
من به گمان این که شیر قصد حمله دارد، براى جان آن حضرت وحشت کردم ؛ و سخت نگران شدم .
پس از لحظاتى ، شیر دست هاى خود را بر زمین نهاد و آرام ایستاد و آن گاه حضرت روى مبارک خود را به سمت قبله نمود و دعائى را زمزمه نمود، ولیکن من چیزى از آن را متوجّه نشدم .
پس از آن ، شیر همهمه اى کرد؛ و حضرت آمین فرمود.
و سپس امام علیه السلام به شیر اشاره نمود: برو.
همین که شیر رفت ، حضرت نیز به راه خود ادامه داد و چون از آن محلّ دور شدیم ، به حضرت عرض کردم : یاابن رسول اللّه ! فدایت گردم ، شیر چه کارى داشت ؟! من بسیار براى جان شما و خودم ترسیدم ؛ و از این برخورد در تعجّب و حیرت هستم .
امام علیه السلام فرمود: آن شیر، همسر باردارى داشت که هنگام زایمانش ‍ فرا رسیده و درد سختى دچارش گشته بود.
لذا نزد من آمده بود که برایش دعا کنم تا به آسانى زایمان نماید و من هم در حقّش دعا کردم .
و بعد از آن که دعا به پایان رسید، به آن شیر گفتم : برو، اظهار داشت : خداوند هیچ درّنده اى را بر تو و ذرّیّه و شیعیانت مسلّط نگرداند؛ و من گفتم : آمین .(44)
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۰ پاتوق عمارها - ثامن گرافیک
سلام
حرف نداره

میخواهم بدانم رئیس جمهور جدیدمان در مورد حجاب چه کار میخواهد بکند؟؟!!!
هیچ کاری نخواهد کرد

تا الان حتی یه کلمه هم در این مورد چیزی نگفتن ( واقعا متاسفم براشون)


 

سلام در عفاف نامه منعکس شد
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۵ سرباز گمنام
سلام با تبادل لینک موافقید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی